تهران-ایسکانیوز: علوی فاضل، معاون سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی از زمان مصاحبه پذيرفته شدگان 13 رشته دوره دكتری پژوهش محور در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

معاون سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: پذيرفته شدگان دكتری پژوهش محور مي توانند با مراجعه به سايت www.azmoon.net از زمان مصاحبه و مكان مصاحبه خود مطلع شوند.

وی افزود: پذيرفته شدگان مي بايست در روزهاي مصاحبه مداركي شامل: اصل مدرك كارشناسی و كارشناسی ارشد به ضميمه ريز نمرات دو مقطع، طرح تحقيقاتي و فرم پروپزال، سوابق و توليدات علمي و يك نسخه از پايان نامه كارشناسي ارشد خود را به همراه داشته باشند.

علوی فاضل تأكيد كرد: حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذيرفته شدگان اين مقطع الزامی است. اساتيد محترم می بايست آخرين حكم كارگزينی خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

وي در پايان تصریح کرد: چنانچه پذيرفته شده ای طرح پژوهشی خود را با استادی انتخاب كرده كه راهنمای 2 دانشجو در اين مقطع می باشد، لازم است داوطلب فوق، استاد راهنمای خود را قبل از جلسه مصاحبه تغيير داده و فرم طرح تحقيقاتی را دوباره تكميل كند و به تاييد استاد راهنمای جديد برساند.
کد خبر: 228850

وب گردی

وب گردی