تهران-ایسکانیوز: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب(س ) و بزرگداشت روز پرستار، دفتر فرهنگ اسلامی واحد یاسوج با برگزاری جشنی از برگزیدگان قرانی و فعالان فرهنگی تجلیل کرد.

یه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ایسکانیوز, در ابتدای این آیین با شکوه که با حضور مسئولان دانشگاه، اساتید، کارکنان و دانشجویان واحد یاسوج برگزار شد, مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی استان با استناد به برخی روایات به ویژگیهای خاص حضرت زینب و نقش پر رنگ وی در تاریخ اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: بدون شک آن حضرت الگویی بزرگ برای همه زنان در عالم خواهد بود.

حجت الاسلام ......هاشم پور افزود: خطبه هایى كه از آن حضرت روایت شده، خود قوی ترین دلیل بر كمال فصاحت و بلاغت آن بانوى است.

وی با تبریک روز پرستار از همگان خواستند که با الگو پذیری از سیره حضرت موجبات خوشبختی وسعادت خود را در دنیا وآخرت فراهم آورند.

در ادامه این مراسم دکتر فردین بوستانی با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روزپرستارهمچنین بزرگداشت خواجه نصیرطوسی وروز مهندس به همه دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج  عنوان کرد: الگو پذیری از ائمه اطهار  و خاندان پاک آنها خوشبختی در دنیا و سعادت آخرت را برای  همگان به دنبال خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در ادامه با بیان اینکه نگاه فرهنگی در  برنامه های دانشگاه هرچه بیشتر باید تقویت شود افزود: با انتخاب دکتر طه هاشمی توسط ریاست عالی دانشگاه آزاداسلامی به عنوان معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد فصلی جدید در برنامه های فرهنگی این دانشگاه بوجود آمد و ما شاهد تغییرات اساسی در مقولات فرهنگی بوده وهستیم و فعالیت های فرهنگی- اجتماعی نه تنها نسبت به دوره های گذشته بسیار چشمگیر و برنامه ریزی شده افزایش یافته بلکه در مقایسه با وزارت علوم وتحقیقات و بهداشت وفناوری هم قابل مقایسه هم نیست.

رئیس واحد یاسوج تصریح کرد: تقویت زیرساختها ی فرهنگی دانشگاه آزاد و پررنگ شدن حضور دانشجویان در برنامه های فرهنگی همچنین رضایتمندی از وضعیت موجود شاهدی بر  این ادعاست.

بوستانی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگی  و مهندسی فرهنگی بیان کرد: برای رشد و توسعه جامعه در حوزه های مختلف توجه به تقویت  زیرساخت های فرهنگی باعث دسترسی هرچه بهتر و سریع تر به اهداف و برنامه های کلان خواهد شد.
کد خبر: 229698

وب گردی

وب گردی