تهران-ایسکانیوز: تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و دانشگاه علوم انتظامی امین به منظور ارتقای سطح آموزش و پژوهش در دانشگاه علوم انتظامی به امضا رسید .

همکاری و حمایت واحد علوم و تحقیقات در اجرای دوره‌های دکترای مشترک و کارشناسی ارشد مستقل در دانشگاه امین، همکاری برای ارتقای تحصیلی اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد ، همکاری برای تبادل استاد به منظور تدریس دروس در مقاطع مختلف با اولویت دوره‌های تحصیلات تکمیلی و راهنمایی پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی از جمله موضوعات قابل توجه در این تفاهم‌نامه می‌باشد .

همچنین همکاری برای ارتقای دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ناجا و دانشگاه امین به مقطع کارشناسی ارشد در قالب آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های استعدادهای درخشان، همکاری برای اجرای دوره‌های آموزشی مجازی ، اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی با کمک اساتید داخلی و خارجی ، اولویت واگذاری اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تألیف و ترجمه منابع علمی ناجا و دانشگاه امین، همکاری طرفین در زمینه‌های مختلف علمی اعم از طرح های مشترک علمی، پژوهشی و فناوری و ...  از دیگر اهداف مدنظر این تفاهم‌نامه است.

براساس این گزارش همکاری مشترک برای برگزاری همایش‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در موضوعات تخصصی و همکاری در زمینه استفاده از امکانات و فضاهای آموزشی و فرهنگی از دیگر مباحث مدنظر این تفاهم نامه است.
کد خبر: 232023

وب گردی

وب گردی