تهران-ایسکانیوز: درخت، موهبتی است الهی که دین خود را به بشریت ادا کرده است. جزء جزء وجودش را بی هیچ منتی به انسان عطا می کند تا  تا اصلی ترین نیاز او را برطرف کند. انسان، زاده طبیعت است و برای یافتن آرامش، جلای روح و شادی و نشاط به آن پناه می برد و از دامن آن تغذیه می کند.

این روزها گرفتن سلفی باب هر مجلسی است ما عکس می‌گیریم که بعدها به یاد بیاوریم بودیم و لحظات نابی را سپری کردیم. اگر روند تخریب طبیعت به دست انسان به همین صورت پیش رود در آینده نسل‌هایی روی زمین قدم خواهند زد که از درخت و سرسبزی آن تنها در تاریخ خوانده اند. اما روزهایی در تقویم ایرانیان وجود دارد که از تلاش انسان‌ها برای حفاظت از زمین می‌گوید؛ روز درختکاری و روز طبیعت. 15 اسفند ماه روزی است که به نام درختکاری در ایران نام گذاری شده است و در پیوند با سال نوی شمسی ایرانیان و برآمدن شکوفه های بهاری به روز طبیعت می آمیزد.

به همین بهانه خبرگزاری ایسکانیوز (باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران) با مشارکت اداره کل تشکل های  اسلامی،سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، مسابقه عکس دانشجویی در دوبخش با موضوع "سلفی با طبیعت " و " درختکاری " را برگزار کرده است.

سلفی با طبیعت
علاقه مندان به شرکت در مسابقه عکاسی " سلفی با طبیعت " می توانند عکس های خود از روز درخت کاری (15 اسفند ماه سال 1393) تا روز طبیعت (13 فروردین ماه سال 1394) به دبیرخانه عکس خبرگزاری ایسکانیوز و به آدرس ایمیل pr@iscanews.ir و با عنوان (subject)  selfi ارسال کنند.

ضمنا کسانی که علاقه مند به شرکت در مسابقه عکاسی " درختکاری " هستند، باید در کنار اصله درخت کاشته شده همراه با پلاک با نام خود عکس بگیرند و آن را تا روز طبیعت (13 فروردین ماه سال 1394) به دبیرخانه عکس خبرگزاری ایسکانیوز و به آدرس ایمیل pr@iscanews.ir و با عنوان (subject)  Derakhtkari ارسال کنند.

پس از اتمام مهلت ارسال، عکس های برتر توسط هئیت داوران در دبیرخانه مسابقه از بین عکس های ارسالی انتخاب خواهد شد. همچنین به 10 عکس برتر منتخب این مسابقه جوایز نفیسی از سوی خبرگزاری ایسکانیوز اهدا خواهد شد.
کد خبر: 233245

وب گردی

وب گردی