تهران ایسکانیوز: کنسرت سیروان خسروی در بوشهر  برای چندمین بار لغو شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، کنسرت اسفندماه سیروان خسروی با وجود اخذ تمامی مجوزها و فروش بلیط دقایقی قبل از آغز اجرا بنا به دلایلی که هنوز بر کسی معلوم نشده لغو شد.

بر اساس همین گزارش،  گروه سیروان خسروی در  ابتدا قرار بود روزهای 17 و 18 دی ماه در بوشهر اجرایی داشته باشند  پس از صدور مجوز و اعلام بلیط فروشی این کنسرت،  سیروان خسروی موفق شد تا در عرض 4 ساعت " سولد آوت" کند. اما به دلیل تجمع عده ای از مردم جلوی استانداری این شهر نسبت به برگزاری کنسرت لیان و اتفاقاتش، ارشاد بوشهر تصمیم گرفت که این کنسرت  در روز های 18 و 19 بهمن برگزار شود که با مخالفت  نیروی انتظامی این شهر با برگزاری در این تاریخ ها روبرو شد.  و قرار شد در تاریخ 23 و 24 بهمن و در غالب جشنواره موسیقی فجر این کنسرت برگزار شود.

54284_723


 

سیروان خسروی  که قرار بود  در تاریخ 23 بهمن ماه در شهر رامسر کنسرت داشته باشد  با وجود اخذ تمامی مجوزها از اداره ارشاد مازندران ، این کنسرت را لغو کرد تا در بوشهر بتواند کنسرت برگزار کند.. اما باز هم با مخالفت نیروی انتظامی این کنسرت لغو شد . نهایتا مقرر شد در روز های 9 و 10 اسفند و در سالن دیگری که باز هم زیر نظر وزارت ارشاد است، سیروان خسروی بروی صحنه برود.

گفتنی است این بار مرکز موسیقی بوشهر و تهران اصرار به برگزاری این کنسرت داشتند و آن ها اعلام کردند مردمی که بلیط خریداری کرده اند باید از کنسرت لذت ببرند و تمام مسئولیت های برگزاری این کنسرت را برعهده گرفتند.نهایتا  گروه عزم سفر به بوشهر کرد که  به دلیل نبودن پرواز مستقیم به بوشهر در تاریخ مورد نظر، گروه سیروان خسروی  با هواپیما به شیراز رفته و سپس زمینی به بوشهر رفتند. با وجود سفر زمینی  10 ساعته  و با تحمل  خستگی،  به سالن رفته و ساندچک را انجام دادند. اما دقایقی  قبل از ورود مردم به سالن، نیروی انتظامی این کنسرت را لغو کرده و به مدیر گروه اعلام کرد که اگر اعضای گروه را به هتل انتقال ندهد، بازداشت می شود.

latest-photos-sirvan-khosravi-8


 

این گزارش حاکی از آن است که مجوز های این کنسرت به طور کامل صادر شده بود. با اطمینان از صدور تمامی مجوزها بود که  تا گروه تصمیم گرفت با وجود نبود پرواز مستقیم  با مشقت فراوان به این شهر برسد.

اما پس از انجام تمامی مراحل تست صدا و درست  در لحظه ورود مردم این کنسرت در کمال ناباوری لغو شد. هواداران سیروان  در مدخل ورودی سالن  با تابلویی رو به روی شدند که روی آن نوشته شده بود «کنسرت سیروان خسروی لغو است» . آنها  از راه آمده بازگشتند  تا اعضای گروه سیروان خسروی با  خستگی راه بر تنشان به همان طریقی که آمده بودند به تهران بازگردند. .

گفتنی است مدیر ارشاد بوشهر که شخصا  اصرار به برگزاری این کنسرت داشت نیز در زمان رخ دادن این اتفاقات با خاموش کردن تلفن همراهش، جوابگوی تهیه کننده ای کنسرت نشد..

 

 
کد خبر: 233441

وب گردی

وب گردی