تهران- ایسکانیوز: هفتمین جشنواره سراسری داستان انقلاب  یكشنبه ۱۷ اسفند ماه با معرفی نفرات بر‌تر چهار بخش رمان بزرگسال و نوجوان و داستان كوتاه بزرگسال و نوجوان در تالار مهر به كار خود پایان داد.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسم اختتامیه و معرفی نفرات هفتمین جشنواره داستان انقلاب عصر یكشنبه ۱۷ اسفند در تالار مهر برگزار شد، نفرات بر‌تر و تقدیری در بخش‌های داستان كوتاه و رمان بزرگسال و كودك و نوجوان معرفی و از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.
نفرات بر‌تر جشنواره به ترتیب به شرح ذیل است:
بخش داستان كوتاه نوجوان:
رفیع افتخار با اثر «رضا بدلی» از استان تهران حائز رتبه تقدیری اول این بخش شناخته شد و با اهدای ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی و لوح تقدیر از وی تقدیر شد.
اثر «شاه پریون» نوشته رقیه سادات صفوی از استان تهران رتبه تقدیری دوم را كسب كرد و با اهدای ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی و لوح تقدیر از وی تقدیر شد.
زینب امامی با اثر «هنوز بی‌قرار نگاهت هستم» از استان قم حائز رتبه تقدیری سوم شناخته شد و موفق یه دریافت ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی و لوح تقدیر شد.
بخش داستان كوتاه بزرگسال:
هیأت داوران در این بخش هیچ اثری را شایسته رتبه بر‌تر ندانست و تنها ۳ اثر را شایسته تقدیر دانست.
معصومه حسینی با اثر «خوشگل موشرابی» از استان تهران، احسان غدیری با اثر «هاربان» از استان خراسان رضوی و اثر «اسد» از محمد سعید احمدزاده از استان فارس تقدیری‌های این بخش شناخته شدند و با اهدای ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی و لوح تقدیر از آن‌ها تجلیل شد.
بخش رمان نوجوان:
فاطمه نفری با اثر «زمستان بی‌شازده» از استان قم حائز رتبه سوم شناخته شد و موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه نقدی ۳۰ میلیون ریال شد.
رتبه دوم این بخش توسط مهدی كرد فیروز جایی با اثر «به هم رسیدن در میانی» از استان قم كسب شد و با اهدای ۴۰ میلیون ریال جایزه نقدی و لوح تقدیر از وی تقدیر شد.
سجاد خالقی با اثر «ظلمت سفید» از استان چهار محال بختیاری حائز رتبه اول شناخته شد و با اهدای ۵۰ میلیون ریال جازه نقدی و لوح افتخار از وی تقدیر به عمل آمد.
بخش رمان بزرگسال:
محمد رودگر با اثر «دخیل هفتم» از استان قم رتبه سوم را كسب كرد و و با اهدای ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی، و لوح تقدیراز وی تجلیل شد.
میثم امیری بشلی با اثر «انگ تی لم» از استان تهران حائز رتبه دوم شناخته شد و با اهدای ۷۰ میلیون ریال جایزه نقدی و لوح تقدیر از وی تقدیر به عمل آمد.
هیأت داوران در این بخش هیچ اثری را شایسته رتبه اول ندانست.
یادآور می‌شود؛ داوری آثار بخش رمان و داستان كوتاه بزرگسال توسط محسن پرویز، احمد دهقان و محمد ناصری و در بخش رمان و داستان كوتاه نوجوان كار داوری آثار توسط خسرو بابا خانی، عزت الله الوندی و علی اصغر عزتی پاك انجام شد.
گفتنی است مراسم اختتامیه و معرفی نفرات بر‌تر این جشنواره عصر امروز یكشنبه ۱۷ اسفند در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.
کد خبر: 237350

وب گردی

وب گردی