جای بازیگری چون پرویز پرستویی خالی می شود

تهران - ایسکانیوز: افسر اسدی که به تازگی در فیلم جامه دران به کارگردانی حمیدرضا قطبی بازی کرده است از منظوم کردن کتاب کلیدر به نویسندگی محمود دولت آبادی خبر داد.

 

3_8801180208_L600

این بازیگرسینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایسکانیوز درباره نسل های جوان سینما کشورمان گفت: نسل جوان سینما و تلویزیون وقتی دوره بازیگری را از صفر یاد می گیرد با ید سهل انگاری را کنار بگذارند و از تجربیات نسل پیشین برای ارئه بازی خوب استفاده کند.

او با اشاره به نسل جدید بازیگری افزو : توجه  به سیستم فیزیکی و ظاهر باعث می شود که  نسل آینده بازیگران با ایده های جدید به وجود نیاید و جای نسل پیشین که  بازیگرانی مانند پرویز پرستویی را پرورش داد در کشورمان خالی باشد.

اسدی از منظوم کردن کلیدر خبر داد و  گفت : مشغله من در سال جدید به نظم درآوردن رمان "کلیدر" اثر "محمود دولت آبادی" است. این اثر تاکنون در سه هزار صفحه و 10جلد به چاپ رسیده است. این رمان داستان " «سرنوشت تراژدیک رعیت‌های ایرانی و قبایل چادرنشین را در دوره‌ای که سیاست زور حاکم است به تصویر می‌کشد"و بر اساس حوادث واقعی نگاشته شده و به شرح سختی‌ها و رنج‌هایی که بر خانواده گلمیشی حاکم است ،می‌پردازد.

افسر اسدی در پایان گفت : در سال 94 آرزوی  سلامتی ،آرامش ،برکت و خیالی آسوده برای مردم کشورم دارم و همچنین امیدوارم  با برچیده شدن فقر علمی ،فرهنگی ، مالی و اخلاقی مردم کشورمان به یک وضعیت شادمانی برسند .
کد خبر: 238910

وب گردی

وب گردی