ایسکانیوز: رئیس پلیس آگاهی ناجا رعایت حقوق مردم و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی را خط قرمزی دانست که پلیس با جدیت و برابر قانون برای حفظ آن مجاهدت می‌کند.

سردار محمدرضا مقیمی دیروز با حضور در استان سمنان پس از بازدید از محورهای مواصلاتی و ایستگاه‌های انتظامی و ترافیکی جاده‌ای و قرارگاه نوروزی امام علی (ع) این استان با اشاره به شرایط جغرافیایی و ویژه استان سمنان که در مسیر اصلی تردد بخش اعظمی از مسافران نوروزی قرار دارد، افزود: این موضوع اهمیت این مسیر را دوچندان و وظیفه پلیس را سنگین تر می‌کند.

وی حضور فیزیکی پلیس و یگان‌های امدادی و خدماتی در محور تهران - مشهد تا سمنان را مناسب ارزیابی و اضافه کرد: با عنایت به حجم بالای تردد مسافران و زائران نوروزی حرم امام رضا (ع) وضعیت ترافیکی جاده نیز روان و مناسب بود.

مقیمی با اشاره به تدابیر فرمانده ناجا در طرح نوروزی 94 و تشریح آن‌ها، افزود: با عنایت به رشد فزاینده ماموریت‌های وارده به یگان‌های ناجا در سراسر کشور، هدف پلیس در این ایام خدمت رسانی مضاعف و مناسب به مردم به ویژه مسافران است.

رییس پلیس آگاهی ناجا با بیان این که استان سمنان و بسیاری از مناطق دیگر کشور مبدا مسافرت هاست و لذا تعداد زیادی از منازل مردم خالی از سکنه است، گفت: ضمن توصیه مکرر به شهروندان برای رعایت نکات ایمنی در پیشگری از سرقت، تدابیر ویژه‌ای برای مقابله با سارقان منازل در نظر گرفته‌ایم.

وی تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن را دغدغه ای مهم برای نظام اسلامی دانست و افزود: سنگین ترین مسئولیت پلیس و دستگاه های متولی امر در تعطیلات نوروزی کاهش حوادث ترافیکی و حفظ سلامت شهروندان است.

بر اساس اعلام سایت پلیس، رئیس پلیس آگاهی کشور یکی از وظایف اصلی قرارگاه نوروزی امام علی (ع) را رصد لحظه به لحظه محورهای مواصلاتی و حوزه استحفاظی مربوطه عنوان و ابراز امیداوری کرد که با هدایت ستادی و دقیق مسئولان، تلاش جهادی کارکنان و مشارکت فعال مردمی بهاری شاد و پرنشاط برای تمامی شهروندان رقم می زنیم.

در ابتدای این جلسه نیز سرهنگ "علی اکبر سلیمانیان" جانشین فرماندهی انظامی استان سمنان ضمن معرفی وضعیت فرهنگی، اجتماعی و بومی استان، گزارشی از اقدامات یکساله پلیس ارایه کرد.
کد خبر: 243486

وب گردی

وب گردی