تهران-ایسکانیوز: تفاهم نامه ای در خصوص نحوه همکاری و تامین ملزومات وزارت بهداشت برای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا در حوزه علوم دارویی تنظیم شد.
طبق هماهنگی قبلی دبیرخانه شورای تخصصی آموزشی و داروسازی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور دکتر علی شریف زاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا، هیات رئیسه و تعدادی از مدیران آموزشی واحد در خصوص نحوه همکاری و تنظیم توافق نامه فی مابین دو واحد بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای این جلسه سپیده اربابی، معاون پژوهشی واحد علوم دارویی ضمن معرفی واحد علوم دارویی، گزارشی از دستاوردهای آموزشی و پژوهشی واحد را ارائه داد که مورد توجه و استقبال رییس واحد شهرضا قرار گرفت.
شریف زاده رئیس دانشگاه واحد شهررضا هم باابراز خرسندی از حضور در واحد علوم دارویی، پیشرفت های آموزشی و پژوهشی این واحد را در سطح دانشگاه آزاد اسلامی کم نظیر دانست.
در این جلسه با توجه به حضور نماینده دبیرخانه شورای تخصصی آموزشی و داروسازی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مقرر گردید، مطابق تفاهم نامه منعقده در خصوص نحوه همکاری و تامینن ملزومات وزارت بهداشت برای فعالیت واحد شهرضا در حوزه علوم دارویی با تشکیل کارگروه مشترک اقدامات لازم صورت گرفته و پیگیری شود.
کد خبر: 251950

وب گردی

وب گردی