تهران- ایسکانیوز: لیلا عراقیان که به تازگی برای طراحی پل طبیعت مو موفق به دریافت جایزه آرکیتایزر شده است نسبت به بزرگنمایی رسانه ها درباره جایزه اش واکنش نشان داد.


به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، یادداشت لیلا عراقیان را در زیر می خوانید:


«اولا كه ممنونم از این همه لطف و توجهی که به بنده دارید. دوم هم اینکه این جایزه آرکیتایزر آنطور که در بعضی روزنامه ها نوشته شده معتبرترین جایزه معماری جهان نیست و حتی جزو ده تا از معتبرترین ها هم نیست. در تیتر الجزیره نوشته شده که این اولین جایزه بین المللی برای این پروژه است که گویا روزنامه شرق در فارسی این رو به معتبرترین جایزه معماری ترجمه کرده . یک نفری هم اومده و 8 تا پروژه شهری که به نظرش جالب اومده از بین برنده ها انتخاب کرده که پل طبیعت هم جزوش هست و...بنده دیدم برخی جاها انتخاب این فرد رو به عنوان 8 طرح برگزیده در جهان نوشتن.




من این رو دیروز هم در صحبت هام با روابط عمومی اراضی عباس آباد تاکید کردم و خواهش کردم انقدر بیش از حد موضوع رو بزرگتر از آنچه که هست جلوه ندهند. آقای هومن بالازاده هم در همین مسابقه برنده برگزیده ژوری در بخش رستوران شدند . بنده حقیقتا با خوندن تیترهای امروز و گرفتن تبریکات شرمنده شدم .در هر حال اگر همه اینها باعث توجه بیشترمردم و جامعه به پدیده معماری و معماران باشد سبب خوشحالیست . اما خوب ایکاش اطلاعات با صحت بیشتری ترجمه و پخش می شد»



کد خبر: 252158

وب گردی

وب گردی