تهران-ایسکانیوز: علی اصغر زارعی نماینده تهران در مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به اظهارات اخیر مقام معظم رهبری گفت: هدف دشمن از تهدید ایجاد ترس و هدف از تطمیع سست کردن اراده‌ها است، لذا در این شرایط وعده دادن از تهدید خطرناک‌تر است، زیرا اعتماد به اظهارات دشمن سبب تزلزل مسئولان کم‌بصیرت می‌شود.
وی افزود: محاسبه غلط مسئولان ناشی از اعتماد به دشمن عامل خسران می‌شود و مشاهده می‌شود که در مقاطعی برخی مسئولان فریب دشمن را خورده‌ و در راستای اهداف دشمن حرکت کرده‌اند. به‌ عنوان مثال وقتی مسئولی پی‌درپی می‌گوید با برداشت تحریم‌ها، وضع اقتصادی ایران بهبود می‌یابد، اینگونه اظهارات سبب عدول از ارزش‌ها، مطابق نظر استکبار است.
نماینده تهران با اشاره به اینکه رهبری بارها شکستن تحریم‌ها را بیش از تصمیم دشمن و در گرو اجرای اقتصاد مقاومتی دانسته‌اند، بیان کرد: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنای عمل ما باشد، ادامه تحریم‌‌ها از دستور کار دشمن خارج می‌شود.همچنین ‌برخورد با مفاسد اقتصادی در شبکه اختاپوسی کنونی، کار بسیار سختی شده است و برخورد نکردن با فساد برخی مسئولان نقطه ضعفی برای قوه قضائیه محسوب می‌شود.
زارعی با انتقاد از نقش کمرنگ مجلس در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ‌از هیأت رئیسه مجلس انتظار داریم که مجلس را در این راستا فعال‌تر کند نه اینکه سؤالات نمایندگان از وزرا را فرسایشی کند.
نماینده مردم تهران در مجلس با تذکر به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مبنی بر عدم پذیرش هیچگونه محدودیتی در تحقیقات هسته‌‌ای در بخش دیگری از نطق خود، گفت:‌ دو فتنه 78 و 88 از حوادث تلخی است که حاوی درس‌های فراوانی است.
وی فتنه 88 را حاصل انحراف فکری و اعتقادی و دل دوختن به اجانب خواند و گفت: قدیم‌الاسلام‌هایی که میان نظرات گذشته‌شان و اظهارات امروزشان اختلاف است از سعه صدر نظام دچار سوءبرداشت شده و به جای اصلاح و توبه در موضع طلبکاری برآمدند.
زارعی افزود: آنان در پوشش قانونگرایی، قانون را شکسته، دل‌های مؤمنان را آزرده و دشمن را خوشحال کردند؛ ماه مبارک رمضان فرصت توبه قدیم‌الاسلام‌هاست.
نماینده مردم تهران در مجلس در پایان در مورد حوزه انتخابیه خود گفت: زیرساخت‌های تهران متناسب با توسعه و افزایش جمعیت آن گسترش نیافته است و ضروری است در این باره تصمیماتی اتخاذ شود.
کد خبر: 25295

وب گردی

وب گردی