تهران-ایسکانیوز: کارگران مخابرات از سراسر کشور برای دومین روز متوالی در مقابل شرکت مخابرات ایران تجمع کرده و خواستار رسیدگی به حقوق خود شدند.

مخابرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، کارگران مخابرات که از سراسر کشور خود را برای حضور در این تجمع به تهران رسانده اند‌،

برای دومین روز متوالی مقابل شرکت مخابرات واقع در خیابان سردار جنگل جمع شدند تا به آنچه حقوق از دست رفته خود می‌دانند اعتراض کنند. تعداد کارگرانی که در این تجمع اعتراضی حضور دارند، حدود ۱۰۰۰ نفر برآورد شده است. آنها به نمایندگی از کارگران مخابرات سراسر کشور در این تجمع شرکت کرده‌اند.
شریفی از کارگران حاضر در این تجمع در گفتگویی که روز گذشته با خبرنگار ایسکانیوز داشت، خواسته کارگران را اجرای مصوبه ماده ۸۳ مجلس شورای اسلامی دانست که مبنی بر بستن قرارداد و استمرار بیمه کارگران مخابرات تا زمان بازنشستگی است.
شریفی با اشاره به اینکه در گذشته به دلیل عدم آگاهی ازحق و حقوق خود به ما اجحاف شده، گفت: ۴ سال پیش پیگیری‌های لازم را برای نداشتن بیمه و حقوق کم با همکاری نماینده سبزوار و نماینده تهران در مجلس انجام دادیم و توانستیم از ابتدا سابقه بیمه خود را گرفته و سهم بیمه را پرداخت کنیم.
او افزود: سال گذشته هم مجلس تصویب کرد که شرکت مخابرات با کارگران مخابرات روستایی تا زمان بازنشستگی به عنوان فرد استخدام شده در شرکت مخابرات قرارداد ببندد و آنها را بیمه کند، شورای نگهبان هم آن را تایید کرد.

این کارگرمخابرات شهرستان خوشاب در خراسان رضوی تاکید کرد: دولت می‌گوید این قانون را به مخابرات ابلاغ کردیم اما شرکت مخابرات ممانعت می‌کند.
کد خبر: 253984

وب گردی

وب گردی