تهران-ایسکانیوز: پنجمین شماره فصلنامه تخصصی زبان ، فرهنگ و ترجمه(Journal Of Language,Culture,and Translation) توسط دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا منتشر شد.

 سعید تاکی عضو هیات علمی گروه زبان انگلیسی واحد شهرضا و مدیر مسئول فصلنامه تخصصی زبان, فرهنگ و ترجمه گفت:به همت اعضای هیات علمی گروه زبان انگلیسی دانشگاه و اعضای هیات تحریریه و حمایت ریاست واحد شهرضا پنجمین شماره فصلنامه شامل 8 مقاله به زبان انگلیسی برای علاقه‌مندان چاپ و منتشر شد.

مدیر مسئول فصلنامه اظهار داشت:در این شماره از فصلنامه موضوعاتی چون فراگیران زبان دوم:بررسی ابهامات و راهکارها- آموزش لغات چند معنائی به فراگیران ایرانی زبان انگلیسی با استفاده از رویکرد معنای زیر ساختی- نوشتار بحث آکادمیک توسط فراگیران زبان انگلیسی بعنوان زبان دوم, تفاوتهای جنسیتی-تاثیر شکست در برقراری ارتباط کلامی در زبان دوم بر هویت و چند موضوع دیگر مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. تاکی بیان داشت: فصلنامه تخصصی زبان,  فرهنگ و ترجمه با پیگیری‌های انجام گرفته به زودی در پایگاه‌های اینترنتی علمی برای دسترسی علاقه‌مندان نمایه سازی می شود ولی در حال حاضر علاقمندان به مطالعه آن می توانند از طریق تماس و مراجعه به این واحد دانشگاهی نسخه های چاپ شده را در اختیار داشته باشند.






کد خبر: 254004

وب گردی

وب گردی