تهران-ایسکانیوز: مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد استان اصفهان از برگزاری جشنواره شعر اردیبهشت با موضوع نهاد خانواده و طنز در واحد کاشان خبر داد.

تهران-ایسکانیوز: مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد استان اصفهان از برگزاری جشنواره شعر اردیبهشت با موضوع نهاد خانواده و طنز در واحد کاشان خبر داد.




حمید دوازده امامی، مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد استان اصفهان در هفتمین جلسه هماهنگی جشنواره اردیبهشت به همراه اعضای شورای فرهنگی واحد کاشان و با تشریح لایه‌های فرهنگ در سه بخش سبک زندگی- تغییر رفتار- ارزش‌ها، باور‌ها و نگرش‌ها بیان کرد و گفت: در موارد فرهنگی کار باید ریشه‌ای صورت پذیرد و ریشه فرهنگ ما در چهار بخش، مذهب، ادبیات، مفاخر و هنر نهفته است.


635657281072512843


وی افزود: بنابراین فرهنگ ما از نظر ریشه غنی است و بقیه اجزای این فرهنگ همانند نهاد خانواده – آموزش و پرورش درست به وظیفه خود عمل نکرده است.


مدیر کل فرهنگی اجتماعی استان اصفهان اظهار کرد: مسئولان و کار‌شناسان فرهنگی نیز باید در مسیر به سمت باور‌ها و نگرش‌ها بروند که در دراز مدت در رفتار‌ها تغییر ایجاد خواهد شد.


دوازده امامی بیان کرد: با توجه به این نگاه و رویکرد تصمیم گرفته شد در سطح منطقه و واحد‌های دانشگاهی همایش‌ها و جشنواره‌هایی متنوع برای تقویت ریشه‌های فرهنگی برداشته شود که انشاء الله واحد کاشان در پایان اردیبهشت ماه میزبان و برگزار کننده جشنواره شعر اردیبهشت با موضوع نهاد خانواده و طنز خواهد بود.


مهدی اخباری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان نیز با خیر مقدم گفت: بنده معتقدم که در حوزه فرهنگی فعالیتهایی که انجام می‌شود باید ماندگار و مطابق با نیازهای روز جوانان دانشجو باشد.


اخباری، هدف تهاجم فرهنگی غرب را نیز نشانه گرفتن ریشه اعتقادات مذهبی جوانان دانست و افزود: بهترین شیوه برای مقابله با این تهاجم آشنایی جوانان با ارزش‌ها و آداب مذهبی و اعتقادی با زبانی نرم و آرام است و دانشگاه‌ها به جهت حضور جوانان بهترین مکان برای عرضه ارزش‌ها و اعتقادات اصیل اسلامی است.


جشنواره منطقه‌ای شعر اردیبهشت در تاریخ بیست و هفت اردیبهشت در تالار غیاث الدین جمشید کاشانی واحد کاشان برگزار خواهد شد.



کد خبر: 256744

وب گردی

وب گردی