تهران - ایسکانیوز: شورای فنی فدراسیون جودو هدایت تیم ملی نوجوانان را به سرمربی سابق تیم ملی جوانان سپرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش ، شورای فنی فدراسیون جودو عصر روز گذشته با هدف انتخاب کادر فنی تیم ملی نوجوانان تشکیل جلسه داد.

 

abas nejad- jodo

در این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید شرایط مربیان مختلف و همچنین نتایج رقابتهای قهرمانی آسیا طی دو سال گذشته مورد بررسی قرارگرفت و در نهایت عطاالله عباس نژاد به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

"چیل" مربی کره ای در کنار عباس نژاد در کادر فنی فعالیت خواهد کرد و یک مربی دیگر نیز با نظر سرمربی به این کادر اضافه خواهد شد.

خاطر نشان می شود ، دور جدید تمرینات تیم ملی نوجوانان به منظور آمادگی در دو رویداد جهانی و آسیایی از فردا 10 اردیبهشت با حضور 28 ورزشکار به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران آغاز می شود و تا 22 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

_1430266121IMG_1275

براین اساس، علی یوسفی از آذربایجان شرقی، سپهر غنچه از البرز، امیرحسین اخلاقی، محمد اسدی ، علی موسی زاده ، حمیدرضا ملک زاده، کاظم کریمی، سینا قمی و هومن هلال بیدختی از تهران، قاسم باغچقی، رضا پارساپور، علی محمدی بریمانلو ، مجید وحید بریمانلو و جواد مرادی از خراسان شمالی، رضا رویین تن، علی پرهیزگار، علی قلی پور، محمد شمشیری، فردین شاهباز، یاسین تقوی و حامد باقری نیا از خراسان رضوی، محمد خوش بین و یاسین خوش بین از خوزستان، کاووس نصیری و اسحاق باز از فارس، کاویان مجیدی از کردستان، ابوالفضل محمودی از مرکزی و شایان خیراندیش از یزد نفرات دعوت شده به این مرحله از تمرینات تیم ملی هستند.

 

لازم به ذکر است، رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان مرداد ماه به میزبانی بوسنی و مسابقات نوجوانان آسیا نیز شهریور ماه در تایلند برگزار خواهد شد.

کد خبر: 258334

وب گردی

وب گردی