تهران-ایسکانیوز: قائم مقام و معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران از نورافشانی آسمان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همزمان با شب مبعث پیامبر(ص) خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، امیرمسعود شهرام‌نیا درباره نمایشگاه کتاب تهران گفت: امسال فضاي اجرايي و مسقف نمایشگاه افزایش یافته و با همكاري شهرداري تهران قرار است فضاي مفرحي را براي خانواده ها و همه افرادي كه به نمايشگاه مراجعه ميكنند ايجاد كنيم.

وی ادامه داد: هر سال برنامه‌هاي جنبي متعددی در حاشيه نمايشگاه برگزار مي‌شد. فعاليت‌هاي جنبي شامل دو بخش بود بخشي فعاليت‌هاي تخصصي مرتبط با كتاب مثل نشست‌هاي مختلفي در سراي اهل قلم، كارنامه نشر مرتبط با عملكرد صنعت نشر كشور در سال قبل يا بعضي فعاليت‌هاي نمايشي مثل تاريخ كتاب در ايران و... برگزار می‌شد که امسال اين بخش‌ها غناي بيشتري پيدا كرده است.

20150412111229367

شهرام‌نیا تصریح کرد: برنامه‌هاي عمومي هم داريم كه لزوما مرتبط با كتاب نيست و بيشتر به منظور استفاده عموم و بهره‌مندی از فضاي نمايشگاه کتاب است. برنامه‌هاي مختلف سرگرم‌كننده براي كودكان، نوجوانان و خانواده‌ها تدارک ديده شده تا با امكانات در يک فضاي آرام، استراحت موقتي را در جريان بازديد از نمايشگاه داشته باشند.

قائم مقام نمایشگاه با بیان اینکه در اين زمینه با همكاري شهرداري تهران هماهنگی داشتیم و چند سالن در بخش‌هاي مختلف نمايشگاه ايجاد شده است، افزود: ايام برپایی نمايشگاه كتاب امسال بين ولادت حضرت اميرالمومنين(ع) و عيد مبعث قرار گرفته که روزهای مبارك و فرخنده‌اي بوده و اقتضاي شادي و جشن را دارد که برنامه‌هايي هم به اين مناسبت‌ها تدارك ديده‌ايم.

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: امسال شب مبعث نور افشاني داريم که از يكي و دوشب قبل به استقبال آن مي رويم. اميدواريم برنامه‌هاي جنبی به خوبي اجرا شود و مردم ساعات خوبي را در نمايشگاه سپري كنند.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌الملل کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

 
کد خبر: 258615

وب گردی

وب گردی