تهران – ایسکانیوز: دکتر ابوالفضل جعفرقلیخانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان، از راه اندازی پژوهشکده سمای این دانشگاه خبر داد.

دکتر جعفرقلیخانی در دیدار نخبگان و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با ابراز خوشحالی از وجود نخبگان گفت: موفقیت نصیب کسانی می شود که فرصت ندارند به دنبال آن بروند. اگر شرایط را فراهم کنیم و مطلوبیت اجتماعی داشته باشیم موفقیت به سراغتان خواهد آمد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان افزود: مقاله عبارت است از گزارش کار پژوهشی و تحقیقاتی و به همین دلیل مقاله ها باید حاصل کار پژوهش و تحقیق باشد که در این راستا امکانات واحد در اختیار پژوهشگران است. سیاست دانشگاه نیز حمایت کامل از مقالات و پژوهشگران است و از کسانی که شرایط محقق شدن را داشته باشند حمایت کامل انجام می شود .

وی گفت: بزودی پژوهشکده سما نیز راه اندازی و در اختیار پژوهشگران قرار خواهد گرفت. همچنین در ساختمان جدید کارگاه و آزمایشگاه ها فضای کافی برای پژوهشگران دیده شده است با بیان اینکه وظیفه پژوهشگران تنها پژوهش و تحقیقات علمی نیست و باید به وظیفه آگاهی بخشی به جامعه نیز عمل کنند.

در ادامه این دیدار مریم نادری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان واحد سیرجان با توجه به عضویت داشتن 50 نفر در باشگاه پژوهشگران واحد به ارائه گزارش عملکرد این باشگاه پرداخت. همچنین برخی از اعضای باشگاه جوان نیز به بیان دیدگاه ها، دغدغه ها و مشکلات پژوهشی پرداختند.
کد خبر: 259191

وب گردی

وب گردی