مراسم تجلیل از مقام آوران تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی 2015 چین عصر امروز با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری ، دکتر موسی خانی رئیس واحد قزوین و دکتر دادگان معاون ورزش دانشگاه برگزار شد.

مراسم تجلیل از مقام آوران تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی 2015 چین عصر امروز با حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری ، دکتر موسی خانی رئیس واحد قزوین و دکتر دادگان معاون ورزش دانشگاه برگزار شد.



به گزارش ایسکانیوز، میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم ضمن تبریک به مدال آوران مسابقات جهانی 2015، اظهار داشت: سرآمدی و سرافرازی حق ملت ایران است و هر فردی در هر حرفه و جایگاهی که بتواند نام ایران را بلندآوازه سازد، شایسته قدردانی است.


وی افزود: این پیروزی ها و موفقیت ها در شرایطی به دست آمده که کشورمان سالهاست در تحریم به سر می برد اما ملت ایران به خاطر روحیه استغنایی و استقلالی توانست حتی در این شرایط راه پیشرفت خود را پیدا کند.


میرزاده با اشاره به موفقیت دانشمندان ایرانی در زمینه دانش هسته ای طی سالهای اخیر اظهار داشت: دانش هسته ای ایران در زمان تحریم ها به اوج رسید به گونه ای که کشورهای غربی حاضر شدند با ایران بر سر میز مذاکره بنشینند و قدرت آن را به رسمیت بشناسند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رشته روباتیک را یکی از پرجاذبه ترین رشته های چندنظمی دانست و گفت: از مدیرانی که بسترهای لازم را برای پیشرفت و شکوفایی استعدادهای دانشجویان فراهم کرده اند و همچنین از اعضای تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی نیز که با ابتکار، جدیت و دانش خود، سرفرازی را برای ایران به ارمغان آوردند، قدردانی می کنم.


 MIR_7047

تجلیل از مدال آوران و برگزیدگان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات ربوکاپ 2015 چین


طراحی روبات های کاربردی در زندگی روزمره

وی همچنین به اعضای تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی توصیه کرد روبات های کاربردی در زندگی روزمره مانند روبات آتش نشان، جراح و پلیس راه نیز طراحی کنند.

میرزاده همچنین با اشاره به دستاوردهای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه ورزشی خاطرنشان کرد: از زمان حضور دکتر دادگان در معاونت ورزشی، خوشبختانه 20 تیم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی نیز موفق به کسب مقام های برتر در مسابقات ملی و بین المللی شده اند که این موضوع نشان دهنده پتانسیل دانشجویان ما در عرصه های مختلف است.

MIR_6759

وی اعضای تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی را دارای بهره هوشی بالا دانست و گفت: در حال حاضر 2640 دانشگاه در کشور وجود دارد اما کسب مقام های برتر توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات علمی نشان دهنده برنامه ریزی مدیران و استعداد بالای دانشجویان است.

میرزاده در پایان پیشنهاد داد کنسرسیومی متشکل از تیم روباتیک واحدهای یزد، قزوین و پرند تشکیل شود تا در زمینه تجاری سازی روبات ها اقدام کنند.

در ادامه این مراسم مقام آوران تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی 2015 چین با اهدای لوح و هدایایی از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد تجلیل شدند.

20101


کد خبر: 316590

وب گردی

وب گردی