نماینده مردم سردشت و پیرانشهر گفت: با توجه  شرایط اقتصادی  تبعات استیضاح وزیر نه تنها مثبت نیست بلکه برای مجلس و مردم نیز تبعات منفی دارد و به شدت مخالف این استیضاح هستم.

رسول خضری در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در واکنش به استیضاح وزیر اقتصاد بیان کرد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت  باید در حوزه اقتصادی تلاشمان در راستای  حمایت از  وزرایی مانند وزرای صنعت و معدن، راه و شهرسازی، اقتصاد، کشاورزی وزرایی باشد و به آنها در اعتلای رونق اقتصادی بیشتر کمک کنیم.

وی  با اشاره  به وضعیت اقتصادی کشور  ادامه داد: در این برهه تبعات استیضاح وزیر نه تنها مثبت نیست بلکه برای مجلس و مردم نیز تبعات منفی دارد و به شدت مخالف این استیضاح هستم.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر با اشاره به  زمزمه هایی پیرامون استیضاح وزیر کار، وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اکنون فصل عمرانی است و در این فصل باید بگذاریم وزیر کار خود را انجام دهد و اگر قرار است استیضاحی داشته باشیم در فصلی از سال که وزیر کار کمتری بر عهده دارد کار انجام شود لذا اکنون بسیاری از مناطق سردسیر ما درگیر پروژه های عمرانی و راهسازی هستند که در این صورت می طلبد مجلس همراهی، همدلی و هم اندیشی بیشتری  با دولت داشته باشد.

خضری  تأکید کرد: دولت و مجلس  هر دو باید در  راستای  همفکری و هم اندیشی  قدم بردارند و حتی مجلس باید در حمایت از شرایط فعلی و کمبود نقدینگی کشور پیشگام تر باشد. برای کارهای عمرانی  بودجه  30 هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود اما با یک رقم فاصله دار این بودجه به تصویب رسید  که این  به این معنی است که  وضعیت مالی کشور  در شرایط مطلوبی قرار ندارد .

خضری با بیان اینکه  نباید  مشکلی را بر مشکلات اضافه کنیم گفت:  با توجه به شرایط اقتصادی بهتر است  با وزرا و دولت همراهی کنیم.

203/201
کد خبر: 318472

وب گردی

وب گردی