نخستین همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانش‌بنیان 28 آبان 94 از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پروفسور حسابی در شهر تفرش برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، با توجه به اینکه این همایش به‌صورت رسمی برگزار می‌شود همه مقالات این کنفرانس در کنسرسیوم محتوای ملی و نیز پایگاه سیویلیکا مطرح خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در این همایش ارائه کرده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را با محوریت اقتصاد مقاومتی و فرهنگ جهادی، اقتصاد مقاومتی و توسعه سرمایه، اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دانش‌بنیان، اقتصاد مقاومتی و صادرات کالا، اقتصاد مقاومتی و مقابله با ضربه‌پذیری درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز، اقتصاد مقاومتی و اصلاح نظام درآمدی دولت، نقش و جایگاه فرهنگ و رسانه در پیاده‌سازی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، نقش اقتصاد عدالت محور، مردم پایه، دانش‌بنیان و رقابتی در مقاوم‌سازی اقتصاد، آسیب‌شناسی ناسازگاری‌های جاری اقتصاد ملی باسیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و ... به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

علاقه‌مندان تا 20 آبان سال جاری برای ارسال مقالات خود فرصت دارند و می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتیwww.hamayesh-tafresh.ir مراجعه کنند.

635755053439058901

20104
کد خبر: 319868

وب گردی

وب گردی