سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران گفت: پرونده تعاونی مسکن برق همچنان در حال رسیدگی است.
به گزارش ایسکانیوزو به نقل از ایرنا، محسن افتخاری درباره پرونده تعاونی مسکن برق و آیا اینکه حکم این پرونده صادر شده است یا نه، افزود: رسیدگی به این پرونده هنوز به پایان نرسیده است و همچنان ادامه دارد.
این در حالی است که بیش از سه ماه از برگزاری آخرین جلسه دادگاه از بخش سوم پرونده تعاونی مسکن برق در شعبه شش دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی می گذرد.
پرونده تعاونی مسکن برق درباره کلاهبرداری مدیران سابق شرکت تعاونی مسکن برق منطقه ای تهران به بهانه واگذاری زمین در هشتگرد است که پس از رسیدگی به این شکایات در دادسراهای ناحیه کیش، هشتگرد و جرایم اقتصادی، سرانجام پرونده ها در شعبه 10 بازپرسی دادسرای ناحیه 6 و 12 مطرح و رسیدگی شد و اواخر اسفند سال 88 مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن برق بازداشت شدند که یکی از متهمان هم اکنون با قرار وثیقه آزاد هستند.
بخش نخست این پرونده 5 هزار شاکی داشت و اوایل مهر سال 92 به پرونده متهمان این بخش در 25 جلسه در شعبه شش دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیر خراسانی رسیدگی شد.
اما این پایان کار نبود و شهریور سال گذشته، افتخاری سرپرست دادگاه های کیفری یک استان تهران از وصول بخش دوم پرونده تعاونی مسکن برق و ارجاع آن به همان شعبه قبلی خبر داد.
19 آبان ماه 93، جلسات رسیدگی به بخش دوم این پرونده بیش از هزار برگی با چهار هزار شاکی آغاز و پنجم آذر همان سال پایان یافت.
برگزاری بخش سوم پرونده تعاونی مسکن برق تهران نیز مانند دو بخش قبلی با شکایت 600 شاکی در شعبه شش دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی مدیرخراسانی در اواخر اردیبهشت امسال پایان یافت.
105105
کد خبر: 320220

وب گردی

وب گردی