معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از اعزام بیش از 200 ورزشکار به جشنواره تابستانی استان تهران خبر داد.


به گزارش ایسکانیوز، علیرضا فرجی با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه از پیش تعیین شده اداره کل ورزش و جوانان استان تهران جهت برپایی جشنواره تابستانی ورزشهای جوانان، مقرر شد بیش از 200 ورزشکار از ورامین با هدف ترویج و توسعه ورزش بعداز امروز به این مراسم اعزام شوند.


وی افزود: این مراسم تحت عنوان افتتاحیه مسابقات در رده سنی جوانان منظور شده است که به صورت متمرکز هر شهرستان میزبان یک رشته ورزشی باشد.


معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: طبق جدول تدوین شده 31 رشته ورزشی در بخش آقایان و 15 رشته در قسمت بانوان در سطح استان پایه ریزی گردیده است.


فرجی ادامه داد: هر شهرستان در یکی از رشته ها میزبانی را عهده دار شده که تیمهای شرکت کننده باید با هماهنگی های صورت گرفته با حضور در شهر مورد نظر برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر به رقابت بپردازند.


او گفت: ورامین با توجه به وجود امکانات لازم در رشته ورزشی والیبال میزبان والیبالیستهای شهرستانهای استان خواهد بود که از هفته آینده سوت آغاز بازیها در سالن ورزشی شهید گلعباسی زده خواهد شد.


معاون اداره افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز برای باشکوه برگزار شدن این رقابتها اقدام به افتتاحیه این مسابقات نموده است که هر شهرستان باید با حضور ورزشکاران خود به شور و نشاط مضاعفی را به برنامه تزریق نمایند.


فرجی بیان کرد: در پایان این مراسم تیمها به صورت مجزا در مقابل مسوولان استانی و کشوری در مجموعه ورزشی انقلاب تهران به رژه خواهند پرداخت.


20104

کد خبر: 322569

وب گردی

وب گردی