رئیس سازمان هواپیمایی کشور، گفت: رضایت مسافر، ایمنی پرواز و افزایش رقابت در اولویت است و آزادسازی نرخ بلیت هواپیما و هر طرح دیگری در صنعت هوایی باید با این رویکردها کارشناسی شود.


به گزارش ایسکانیوز ؛ علی عابدزاده رئیس جدید سازمان هواپیمایی کشوری در جمع خبرنگاران درباره انتقاد از تاخیر پروازها، گفت: رضایت مسافر شرط نخست ماست و حمل و نقل هوایی در دنیا به این سمت رفته است که اول رضایت مشتری را جلب کند و همتراز با آن، بحث ایمنی پرواز مدنظر است و پس از آن حفظ شرکت‌های هوایی در دستور کار قرار دارد.

رضايت مسافر، ايمنی پرواز و افزايش رقابت در اولويت است


رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: شرکت‌های هواپیمایی باید توان اداره خود را به لحاظ اقتصادی داشته باشند تا بتوانند هماهنگ با آن ایمنی پرواز را حفظ کنند و مسافر را راضی نگه دارند.


عابدزاده، همچنین در مورد آیین‌نامه‌های حقوق مسافر و اعمال تغییرات احتمالی در آن، گفت: بهترین حقوقی که برای مسافران می‌توانیم تامین کنیم رضایت و ایمنی آنهاست و همه تلاش ما رسیدن به این نقطه است.


وی، ادامه داد: بزرگترین خدمت جلب رضایت مسافران است که این رضایت می‌تواند شامل سرعت، تسریع در تهیه بلیت و همچنین اطمینان به ایمنی در سفر باشد و در سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت به دنبال تحقق آن هستیم.


عابدزاده، درباره آزادی‌سازی نرخ بلیت هواپیما، گفت: آزادسازی نرخ بلیت در برنامه پنجم توسعه پیش‌بینی شده که مختص کشورهای توسعه‌ یافته نیز است و باید به افزایش رقابت منجر شود و البته تا نرخ بلیت رقابتی نشود نمی‌توان انتظار بهبود کیفیت و رشد بهره وری داشت.

401
کد خبر: 323243

وب گردی

وب گردی