رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: طرح بازوی رباتیک از سوی زاهد کمانگر دانشجوی رشته مکانیک واحد سنندج دو سال قبل اختراع شد و بعد از حضور موفق در جشنواره های مختلف و کسب عناوین برتر، قرار است که با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی به صورت صنعتی تولید و وارد بازار شود.


به گزارش ایسکانیوز به نقل از کُرددانش، دکتر قربان کیانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با اعلام این خبر عنوان کرد: به دنبال تصویب طرح بازوی رباتیک در هیئت امنای استان کردستان در سال گذشته، خوشبختانه این طرح در قالب صنعتی نیز مجوز شورای اقتصاد و سرمایه گذاری سازمان مرکزی را نیز اخذ کرد.


کیانی ادامه داد: در جریان آخرین جلسه شورای اقتصاد و سرمایه گذاری سازمان مرکزی و ابلاغ بخشنامه صادره مرتبط با آن، 11 طرح از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور مصوب شد که یکی از این طرح ها با عنوان بازوی رباتیک از سوی واحد سنندج معرفی شده بود.


وی گفت: بر اساس تصمیم شورای مرکزی اقتصاد و سرمایه گذاری دانش بنیان، قرار است که این طرح به صورت صنعتی تولید شود که هزینه مورد نیاز آن از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و همچنین بانک پاسارگاد تامین می شود.


رئیس واحد سنندج افزود: شورای اقتصاد و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی یکی از ابتکارات خوب دکتر میرزاده است که انتظار می رود بتوان از این طریق زمینه را برای حمایت از نخبگان و افراد مخترع دانشگاه آزاد اسلامی فراهم کرد.


وی عنوان کرد: طرح بازوی رباتیک از سوی زاهد کمانگر دانشجوی رشته مکانیک واحد سنندج دو سال قبل اختراع شد و بعد از حضور موفق در جشنواره های مختلف و کسب عناوین برتر، قرار است که با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی به صورت صنعتی تولید و وارد بازار شود.


20104

کد خبر: 324976

وب گردی

وب گردی