مجمع خیرین سلامت کشور که با هدف فراهم آوردن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین سلامت و بهره‌گیری صحیح از مشارکت‌های مردمی و هدایت آنها در حوزه سلامت و درمان نیازمندان تشکیل گردیده است، کارگاه طراحی پوستر برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز، این کارگاه زیر نظر استاد فرزاد ادیبی و به منظور بهره‌مندی از خلاقیت و ایده‌های جدید و نیز مشارکت هنرمندان فعال عرصه گرافیک و با موضوع تشویق جامعه به مشارکت در امور خیریه و فعالیت‌های انسان دوستانه در زمینه ارائه خدمات حوزه بهداشت و سلامت به نیازمندان و ساخت مراکز درمانی و بیمارستانی در مناطق محروم و نیازمند، از تاریخ 25 لغایت 27 شهریور ماه سال جاری در محل فرهنگسرای اندیشه و با مشارکت این فرهنگسرا برگزار خواهد شد.
آثار هنرمندان در این کارگاه، پس از داوری از 4 مهرماه در گالری فرهنگسرای اندیشه و همچنین نمایشگاه‌هایی در استانهای دیگر با همین موضوع در معرض دید عموم قرار گرفته و کتاب آثار این کارگاه نیز منتشر می شود.

 

mail.google.com
علاقه‌مندان جهت حضور در این کارگاه لازم است حداکثر پنج نمونه از پوسترهای قبلی خود در قطع 500 در 700 پیکسل با فرمتJPEG را تا تاریخ 18 شهریور ماه سال جاری همراه با بیوگرافی، نشانی و شماره تماس به پست الکترونیکposter1394@gmail.com ارسال نمایند.
پس از ارزیابی آثار ارسالی، 20 نفر از هنرمندان واجد شرایط برای حضور در کارگاه سه روزه‌ای که در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد.
آثار منتخب در این کارگاه برای پاسخ به نیازهای بصری و تبلیغاتی مجمع خیرین سلامت کشور در قالب بیلبورد، پوستر، کارت، بروشور، کتاب و... مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
همچنین شرکت‌کنندگان در این کارگاه، گواهینامه معتبر حضور دریافت نموده و به صاحبان آثار اول تا سوم جوایز ارزنده و نفیسی اهدا خواهد شد.
همراه داشتن لپ تاپ در طول برگزاری کارگاه برای هر نفر الزامی است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌ 88913364 تماس حاصل نمایند.

502
کد خبر: 325099

وب گردی

وب گردی