فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از کشف انواع البسه قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500میلیون ریالی خبر داد.
به گزارش ایسکانیوز و به نقل از برنا، سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح این خبر گفت:در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، مأموران یگان امداد شهرستان با هماهنگی مقام قضائی طرح مبارزه با قاچاق کالاهای گمرکی را اجرا کردند.
او افزود: مأموران یگان امداد در یک عملیات با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودرو کامیون کمپرسی حامل البسه قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.


photo_2015-08-25_11-36-29
این مقام انتظامی گفت: در بازرسی از خودروهای مذکور 80 گونی شامل5 هزار انواع البسه خارجی فاقد مجوز گمرکی کشف و یک متهم به نام الف-م در این زمینه دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.
سرهنگ عبدالمالکی گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با توجه به این که ورود کالای قاچاق موجب رکود تولید داخلی و عدم سرمایه گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری می شود خواستار همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس در خصوص مبارزه با قاچاق کالا شد.
10505

کد خبر: 325418

وب گردی

وب گردی