مدیر کل پروژه های عمرانی واحد علوم و تحقیقات با اشاره به اصلاح هندسی معبر عبور و مرور ورودی واحد علوم و تحقیقات، با همکاری شهرداری منطقه گفت: در راستای حفاظت از سلامت دانشجویان در این محیط، مسیر مناسب برای دور برگردان اتوبوس های تند رو ایجاد شده است .

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، مهندس براتعلی اسدزاده انتقال ایستگاه اتوبوس های تندرو به قسمت پائین تر از ورودی واحد را راهکاری برای حل معضل ترافیک این منطقه تا میدان دانشگاه دانست و افزود : به منظور رفاه حال دانشجویان و کاهش بار ترافیکی، معبر ورودی و خروجی پارکینگ دانشجویی که پیش از این در بلوار اصلی مقابل واحد بود، به ضلع غربی، پشت بیمارستان فرهیختگان انتقال یافت .

مهندس اسدزاده ضمن ابراز امیدواری به اتمام این پروژه تا پایان شهریور ماه سال جاری، اظهار داشت : معاونت عمران و توسعه واحد علوم و تحقیقات در آینده نزدیک و در صورت تامین منابع مالی مورد نیاز، مراحل اجرای نهایی ساختمان های آموزشی 1و2 به پایان خواهد رساند.

وی از انجام اقدامات تکمیلی در پروژه هایی چون ابن سینا، مسجد پیامبر اعظم (ص)، مقبره الشهدا و... نوید داد و تصریح کرد : در حال حاضر، ساختمان های هوشمند بلوک‌های 1و2 آموزشی با 54 هزار متر مربع مساحت در 8 طبقه و دو زیر زمین مراحل پایانی ساخت خود را طی می کنند .

مدیر کل پروژه های عمرانی واحد علوم و تحقیقات، از طراحی، تغییر و ساخت سردرب واحد علوم وتحقیقات تا مهر سال آینده خبر داد و افزود: با توجه به تغییرات صورت گرفته در معماری شهری منطقه، مدیریت دانشگاه تصمیم به بررسی، طراحی وتغییر سردرب فعلی واحد گرفته است.

وی با بیان اینکه ساختمان علوم انسانی 3 با 53 هزار متر مربع زیربنا در 4 بلوک بعنوان یکی از زیباترین پروژه های این واحد که در مرحله انعقاد قرارداد است،گفت:واحد علوم تحقیقات در آینده ای نزدیک و با داشتن فضاهای آموزشی مناسب به یک برند مطرح در تربیت دانشجو در کشور تبدیل می شود .

مهندس اسدزاده از تلاش حوزه عمران برای بهبود کیفی وضعیت آب واحد علوم تحقیقات و انتقال لوله کشی آب تهران موجود به منابع آبی این واحد، خبر داد و اظهار داشت : این واحد دانشگاهی در نظر دارد با توجه به کمبود آب شرب، از لوله کشی آب تهران به مخازن موجود،کسری احتمالی آب واحد را جبران و با احداث مخازن جمع آوری پساب ها در سطح واحد، اقدام به تامین آب مورد نیاز برای فضای سبز کند.

مدیر کل پروژه های عمرانی واحد علوم و تحقیقات، از انتقال و نصب 4 فیدر قدرتمند برای تامین برق مجموعه با قدرت 15 مگاوات در واحد خبر داد و گفت : در حال حاضر اقدامات لازم برای جداسازی مسیرهای برق برای جلوگیری از وقوع خاموشی های کلی در سراسر واحد دردست انجام است که از بروز مشکلات در سیستم برقی نیز جلوگیری می کند.

مهندس اسدزاده از تکمیل و تحویل پروژه حمل ونقل کابلی واحد علوم و تحقیقات با 4 ایستگاه سوار و پیاده شدن ظرف 18 ماه آتی نوید داد و گفت: هم اکنون بررسی های زمین شناسی لازم انجام شده و فعالیت ها برای رفع موانع و تحکیم زمین ها بر اساس نیاز دکل های مربوط به پروژه در حال پیگیری است .

به گزارش روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، وی با بیان اینکه دستگاه های حمل و نقل کابلی در کشور اتریش در حال ساخت هستند، ادامه داد: راه اندازی خطوط حمل و نقل کابلی واحد علوم و تحقیقات منجر به جابجایی حجم زیادی از دانشجویان در سطوح مختلف و حتی جذب توریست دراین منطقه باشد.

20103
کد خبر: 325419

وب گردی

وب گردی