دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت:  اصولگرایان همواره به دنبال صیانت از بیت المال هستند و جلوی هر فسادی می ایستند.


به گزارش ایسکانیوز، وی که در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت اظهار داشت: عشق و علاقه به محرومین و اقشار آسیب پذیر یکی از شاخص های اصولگرایی است. این ویژگی از ویژگی های انقلاب اسلامی نیز می باشد.

وی افزود: خیلی ها در دنیا در انقلاب های مختلف دم از کمک به محرومین و فقرا می زنند اما جلوتر که می روند خودشان دزد گردنه می شوند.

آقا تهرانی بیان داشت: ما نیز نمی گوئیم معصوم هستیم اما از ویژگی های انقلاب ما کمک به مستضعفان است. امام خمینی(ره) با اشرافی گری مخالف بودند و همواره تاکید داشتند که این انقلاب انقلاب مستضعفین است.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی یکی از توفیقات مهم در نظام را داشتن شورای نگهبان دانست و گفت: خوشبختانه با وجود شورای نگهبان اگر اشکالی  در مجلس پیش می آید رفع می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر وحدت اصولگرایان بیان داشت: اصولگرایان افتخار می کنند که زیر نظر فقها کار می‌کنند و می توانیم اگر اختلاف سلیقه ای هم وجود دارد آن را حل کنیم.

آقا تهرانی تصریح کرد: اینکه زیر نظر فقها کار کنیم این کار بسیار پسندیده ای است.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: یکی از ویژگی های اصولگرایی جهاد و تلاش خستگی ناپذیر و شایسته سالاری و به کار گیری افراد صالح است. اصولگرایان معتقدند باید افراد شایسته و متدین و اصلح مسئولیت ها را بر عهده بگیرند.

وی افزود: اصولگرایان همواره به دنبال صیانت از بیت المال هستند و جلوی هر فسادی می ایستند.

آقا تهرانی در پایان اظهار داشت: سیاست اصولی دارد و خوشحالیم که بزرگانی همچون فقها در راس کار هستند و ما باید به صحبت های مقام معظم رهبری گوش کنیم و تفسیرشخصی ارائه ندهیم.

وی مبارزه با فتنه و انحراف ، اعتقاد به کار فرهنگی و اولویت داشتن فرهنگ  را از دیگر شاخص های اصولگرایی مورد توافق سه تشکل بر شمرد.

محصولی:زیر نظر آیات یزدی و موحدی کرمانی و مصباح یزدی به دنبال وحدت اصولگرایان هستیم

همچنین صادق محصولی قائم مقام دبیر کل جبهه پایداری نیز در این اجلاس با اشاره به تعریف شاخصه های اصولگرایی اظهار داشت: اصولگرایی یعنی اینکه به اصول شریعت اسلام عمل شود و کسانی که به این اصل عمل کنند را اصولگرا می دانیم.

محصولی بیان داشت: هر کسی که ادعای اصولگرایی دارد باید در بیان و در عمل به اصول شریعت اسلام عمل کند. وحدت در میان این سه تشکل اصولگرا و در میان همه اصولگرایان نیز بر مبنای اصول و ارزشها شکل می گیرد .

قائم مقام دبیر جبهه پایداری در ادامه تصریح کرد: وحدت مانند شمشیر می ماند وقتی در دست مومنین و نیروهای ارزشی و تشکل های اسلامی باشد نه تنها خوب بوده که لازم است و اصولگرایان زیر نظر آیات یزدی و موحدی کرمانی و مصباح یزدی به دنبال وحدت هستند.

وی افزود: نظر این سه فقیه برای ما فصل الخطاب است و آنچه دستور دهند عمل می کنیم.

محصولی بیان داشت: دوستان ما در جمعیت ایثارگران و حزب موتلفه اسلامی نیز در این ماهها و در جلسات تاکید بر وحدت داشته و با اخلاص به دنبال همگرایی هستند.

قائم مقام دبیر جبهه پایداری تاکید کرد: ما نیز در جبهه پایداری به دنبال هم افزایی اصولگرایان هستیم و هر کسی را که به اصول و ارزشها معتقد است را جزء جبهه پایداری می دانیم حتی اگر عضو تشکل دیگری باشد.

وی ادامه داد: اصولگرایان به دنبال هم افزایی و وحدت بوده و از هر گونه سهم خواهی پرهیز می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، محصولی با اشاره به شاخصه های اصولگرایی تصریح کرد: هر کسی به اسلام ناب محمدی،ولایت فقیه و خط امام که مفسر ان مقام معظم رهبری است ، در گفتار و رفتار به این اصول معتقد و ملتزم باشد اصولگرا است.

وی افزود: یکی دیگر از شاخصه های اصولگرایی التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و اعتقاد به روحانیت و قانون اساسی است.

قائم مقام دبیر جبهه پایداری یکی دیگر از شاخصه های اصولگرایی را استکبارستیزی و استعمار ستیزی عنوان کرد و افزود: برخی ها شاید خود را اصولگرا بدانند اما مخالفتی نیز با استکبار نداشته باشند. اینها اصولگرا نیستند و این نقطه ضعف انها است.

محصولی بیان داشت: فسادستیزی از دیگر شاخصه های اصولگرایی است. اخیرا مقام معظم رهبری بار دیگر بر فساد ستیزی و مبارزه با مفاسد تاکید کردند و اصولگرایان باید با فساد مقابله کنند تا شاهد رشد کشور باشیم.

203/201
کد خبر: 330444

وب گردی

وب گردی