مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارزهرمزگان گفت: دومحموله بزرگ قاچاق سیگار والبسه به ارزش 35میلیارد ریال در استان کشف شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، عزیزالله کناری افزود: این اقدام در راستای اجرای مصوبات کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان مبنی بر ضرورت انجام کار اطلاعاتی و شناخت عوامل و مسیرهای اصلی قاچاق و برخورد با باندهای بزرگ قاچاق کالا صورت گرفت.

او ادامه داد: قاچاقچیان محموله سیگار در شمال شهرستان بندرلنگه در حالی که قصد داشتند به صورت هماهنگ و سازمان یافته از استان خارج و به استان فارس وارد شوند، کشف شد.

او یاد آور شد: در این عملیات که با درگیری همراه بود،9 دستگاه خودرو حامل سیگار قاچاق شامل سه دستگاه ایسوزو، دو دستگاه وانت تویوتا، یک دستگاه وانت نیسان، دو دستگاه سواری پارس و یک دستگاه سواری پژو 405 توقیف که در بازرسی از آنها یکهزار کارتن، شامل 10 میلیون نخ سیگار به همراه مقداری فشفشه و هفت دستگاه بیسیم نیز کشف و در این رابطه هشت نفر متهم دستگیر شدند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری و دبیر کمیسیون برنامه ریزی،هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان افزود: در منطقه ای واقع در شمال غربی شهرستان بندرعباس نیز یک محموله البسه خارجی قاچاق که ازقبل شناسایی شده بود، در حالی که قاچاقچیان قصد داشتند این محموله را در پوشش کالای مجاز از استان هرمزگان خارج کنند، کشف و تحویل مقامات ذیربط شد.

کناری تاکیدکرد: در این عملیات هم قاچاقچیان قصد داشتند به شیوه ای هماهنگ و سازمان یافته آن را به استان فارس منتقل کنند ناکام مانده وهفت دستگاه خودروی حامل پوشاک قاچاق شامل پنج کامیون تک، یک دستگاه تویوتا و یک دستگاه سواری 405 توقیف شد.

20102
کد خبر: 335123

وب گردی

وب گردی