معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند جهت دریافت شماره داوطلبی و پرونده خود، با شماره ۴۷۴۳ تماس حاصل کنند و با شماره گیری کلید شماره ۳، اطلاعات مورد نظر را دریافت کنند.


به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مجتبی علوی فاضل درباره بازیابی شماره پرونده و داوطلبی کلیه مقاطع دانشگاه آزاد گفت: داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند برای دریافت شماره داوطلبی و پرونده خود با شماره ۴۷۴۳ تماس حاصل کنند و با شماره‌گیری کلید شماره ۳، اطلاعات مورد نظر را دریافت کنند.


او گفت: این سرویس برای داوطلبان دوره‌های دکتری پژوهش محور و دکتری آموزشی- پژوهشی نیز فراهم شده است، لذا داوطلبان این دو مقطع می‌توانند با شماره مورد نظر تماس برقرار کنند و اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کنند.


علوی فاضل گفت: داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هم امکان استفاده از این سرویس را دارند.


معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در پایان گفت: داوطلبان در کلیه مقاطع به وب‌سایت www.azmoon.org مراجعه و سؤال خود را در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنند، تا کارشناسان به آنها پاسخ دهند.


20104

کد خبر: 340004

وب گردی

وب گردی