دو نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در جشنواره کشوری هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی به مقام برتر دست یافتند .

به گزارش ایسکانیوز؛ به گفته مسئول کانون قرآن و عترت خواهران دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود فاطمه نیکخواه در رشته نقاشی خط و خدیجه محمدی در بخش داستان نویسی توانستند به عنوان منتخب کشوری دست یابند .

مرضیه فاتح افزود: در این جشنواره که به میزبانی واحد دانشگاهی تبریز برگزار شده بود تعداد زیادی از دانشجویان ، اساتید و کارکنان حضور داشتند .

وی در ادامه می گوید: بر اساس آیین نامه جامعی که در شهریورماه 1393 توسط ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی به ستاد استان ها و واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ شد ، این جشنواره در 23 رشته و 3 بخش مستقل شامل بخش پژوهشی (نرم افزار، وبلاگ، پایان نامه و مقالات قرآنی) بخش ادبیات دینی (داستان نویسی، نمایشنامه نویسی، شعر، پویا نمایی، فیلم کوتاه، طراحی و عکس) و همچنین بخش آثار هنری (خط شکسته نستعلیق، نسخ، ثلث، نستعلیق، سیاه قلم، نقاشی خط، نقاشی، قالی بافی، مشبک، تذهیب، معرق و منبت) برگزار شد که آثار توسط کانون های قرآن و عترت واحدهای دانشگاهی گردآوری و به دبیرخانه مرکزی جشنواره جهت داوری ارسال شد.

فاتح گفت : در بخش استانی نیز دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به مقام دوم این جشنواره دست یافته بود .

20101
کد خبر: 342317

وب گردی

وب گردی