تیم ملی والیبال ایران در اولین مسابقه خود در دور دوم رقابت های جام جهانی 2015 در مقابل ایتالیا شکست خورد.

به گزارش ایسکانیوز، تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در مسابقات جام جهانی 2015 از ساعت 10:40 امروز به مصاف ایتالیا رفت. و در سه ست پیاپی بازی را واگذار کرد.

شروع ست اول بازی برای ایران اصلاً خوب نبود و ایتالیایی ها از همان ابتدا توانستند اختلاف 5 امتیازی با ایران ایجاد کنند و در ادامه این اختلاف امتیاز حفظ شد و در انتها این ست با نتیجه 25 بر 19 به سود ایتالیا تمام شد.

ست دوم بازی با سرویس غفور آغاز شد و اولین امتیاز برای ایران کسب شد. در ادامه دو تیم پا به پای هم پیش رفتند. وقت استراحت فنی اول با امتیازبرتر 8 بر7 ایتالیا گرفته شد. بازی با برتری 10 بر 7 ایتالیا ادامه پیدا کرد و کواچ در خواست وقت اسراحت داد و بازی با برتری یک امتیازی ایران به نفع  ملی پوشان کشورمان ادامه پیدا کرد و در نهایت این ست با نتیجه 25بر 23 به نفع ایتالیا به پایان رسید.

اولین امتیاز ست سوم برای ایتالیا کسب شد و دو تیم پا به پای هم پیش رفتند و بازی خوب ایران باعث اختلاف 3 امتیازی ایران در وقت استراحت فنی اول شد. نتیجه 15 بر 11 به نفع ایران پیش می رفت که  بلنجینی درخواست وقت استراحت داد. شهرام محمودی که در چند بازی قبل به دلیل آسیب دیدگی نمی توانست بازی کند در این ست به میدان آمد. ایران این ست را هم 25 بر 22  واگذار کرد.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال و حسنی خو، نماینده حراست وزارت ورزش با حضور در سالن، این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند.

سعید درخشنده، ناظر ایرانی این دوره از مسابقات جام جهانی والیبال به عنوان ناظر در این مسابقه حضور دارد.

شایان ذکر است، مربیان تیم ملی والیبال آمریکا که باید تیم شان فردا برابر ایران به میدان برود در سالن مسابقه حاضر هستند و دیدار ایران و ایتالیا را از نزدیک تماشا می کنند.

606/602
کد خبر: 346018

وب گردی

وب گردی