12 نفر از دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در آزمون تخصص پزشکی سال تحصیلی 95-94 پذیرفته شدند.


به گزارش ایسکانیوز، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام این خبر و تبریک به دانشجویان، کادر آموزشی و کارکنان دانشکده پزشکی این دانشگاه گفت: 12 نفر از دانشجویان و دانش آموختگان رشته پزشکی این دانشگاه توانستند در بهترین دانشگاه‌های ایران در دوره‌های مختلف تخصص پزشکی پذیرفته شوند که البته این آمار با توجه به اعلام اسامی دیگر در روزهای آینده ممکن است بیشتر شود.


محسن بوجاری با توجه به کیفیت بالای آموزشی در رشته پزشکی این دانشگاه افزود: وجود پزشکان باتجربه و دارای سابقه بالا به عنوان مدرس، آزمایشگاه‌های مجهز و تجهیزات استاندارد مورد نیاز دانشجویان پزشکی باعث شده است تا هر ساله تعداد قابل توجهی از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشکده پزشکی این دانشگاه در دوره‌های تخصصی پذیرفته شوند.


بوجاری با بیان اینکه پارسال هم 12 نفر از دانشجویان پزشکی این دانشگاه در دروه‌های تخصصی پذیرفته شده بودند، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دارای یک بیمارستان 100 تختخوابی با درجه کیفی یک است که باعث شده تا دانشجویان پزشکی این واحد دانشگاهی با کمترین دغدغه ، دوره‌های آموزشی خود را در آن بگذرانند.


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: تا کنون 480 نفر در رشته پزشکی از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند که بنا بر اطلاعات رسیده حدود یکصد نفر از آنان در دوره های مختلف تخصص پزشکی پذیرفته شده‌اند.


اسامی قبول شدگان در دوره های تخصص پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود


download
کد خبر: 346292

وب گردی

وب گردی