102 خانواده از تيم مراقبت در منزل که از آسایشگاه خیریه کهریزک خدمات دریافت می کنند ، در آستانه بازگشایی مدارس به همت نیکوکاران این مجموعه برای فرزندان خود لوازم التحرير دریافت کردند.
به گزارش ایسکانیوز دكتر حميده پورفهيم مدير تيم مراقبت درمنزل آسايشگاه در اين زمينه گفت:بسته های لوازم التحرير به خانواده هايي تعلق گرفت كه يا دانش آموز معلول داشتند و یا سرپرست خانواده معلول بود ، هم چنين آن دسته از كودكاني كه از نعمت داشتن پدر محروم بودند ، مشمول دريافت اين كمك ها قرار گرفتند .
او  افزود : اين بسته های آموزشي شامل انواع نوشت افزار و كوله پشتي دانش آموزي است كه براي مقاطع مختلف تحصيلي در نظر گرفته شده بود.
پورفهيم درباره چگونگي تهيه اين اقلام گفت: نيكوكاران مختلفي در تهيه اقلام به تيم مراقبت در منزل آسايشگاه كمك كردند كه از ميان آنها مي‌توان به آقا و خانم سعيدي از فروشگاه آوا كادو و آقا و خانم تجاره اشاره كرد .
مدير تيم مراقبت درمنزل آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: همه خانواده هاي عضو تيم مراقبت در منزل از دريافت اين بسته ها ابراز رضايت نموده و آسايشگاه كهريزك را مأمني قابل اطمينان براي خود معرفي كردند.
پورفهيم با تشكر از همه نيكوكاران ارجمند كه يار و ياور اين تيم هستند ، از همه عزيزان كه علاقمند نیز دعوت كرد تا با بدست گرفتن امور و تامین بخشي از نيازهاي اين خانواده ها ، تيم مراقبت در منزل آسايشگاه كهريزك را در اين رسالت الهی ياری کنند.

105105

 
کد خبر: 358531

وب گردی

وب گردی