فرمانده نیروی انتظامی، گفت: هفته ناجا فرصتی مناسب برای افزایش الفت و همدلی میان آحاد مردم و نخبگان جامعه با پلیس و محملی برای نشان دادن اقتدار و توانمندی در برقراری نظم و امنیت است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر ، پیام سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده ناجا به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی به شرح ذیل است:

امروز سراسر میهن اسلامی به مناسبت عروج ملکوتی زائرین بیت الله ‌الحرام سوگوار هستند که اینجانب ضمن اعلام همدردی با تک‌تک خانواده‌های مصیبت دیده لازم می‌دانم عید ولایت و امامت و هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را به تمامی همکاران پر تلاش و محترم خود تبریک گفته و خداوند سبحان را در اعطای توفیق خدمت خالصانه به میهن عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاکر و قدردان باشم.

بی‌شک مسئولیت تامین مقتدرانه امنیت و آرامش در کشور و برای هم‌میهنان گرانقدر، موهبت عظیمی است که نصیب شما همکاران خدوم و جان بر کف در نیروی انتظامی شده است و این محقق نمی شد مگر در سایه همدلی، ایثار و تلاش خالصانه و اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» میسر می شود.

هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای افزایش الفت و همدلی میان آحاد مردم و نخبگان جامعه با پلیس، محملی برای نشان دادن اقتدار و توانمندی در برقراری نظم و امنیت مطلوب در جامعه و بهانه ای برای ارائه کارنامه درخشان و معرفی خدمات ارزنده نیروی انتظامی در طول یک سال گذشته است و جا دارد که در چنین ایام ارزشمندی یکایک ما و همکاران و عزیزان شاغل در مجموعه ناجا بیش از پیش به مسئولیت خطیر و رسالت خود واقف گشته و در ارتقای توانمندی‌های خود برای انجام هر چه بهتر وظایفمان کوشا باشیم.

بر کسی پوشیده نیست که گوهر گرانبهای امنیت در میهن اسلامی هنگامی خواهد درخشید که ثبات و آرامش کنونی ایران را با شرایط نابسامان فعلی منطقه و جنگ افروزی های رژیم دست نشانده استکبار جهانی و حکام بی کفایت برخی کشورهای منطقه مقایسه کنیم که از تامین ابتدایی‌ترین و بدیهی ترین امر امنیتی در کشور خود عاجز هستند و حادثه دلخراش و مصیبت بار منا که موجب جان باختن عده زیادی از حجاج بیت ا... الحرام و عزادار شدن تمامی ملل مسلمان به ویژه ملت عزیز ایران اسلامی انجامید ، تنها نمونه کوچکی از این بی کفایتی است.

بدون شک آرامش و امنیت حاکم در کشورمان مرهون توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و رهبری خردمندانه جانشین بر حق آن حضرت، مقام معظم رهبری « مدظله‌العالی» است و این همان موهبتی است که برخی کشورها از آن محروم هستند و به همین علت با مشکلات عدیده کنونی دست به گریبانند.

بجاست که در این ایام قدردان شهدا و ایثارگرانی باشیم که با نثار خون پاک خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده و موجب بارورتر شدن درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی گردیده‌اند.

در اینجا لازم می دانم بار دیگر ضمن تجدید میثاق و بیعت با فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» و اعلان اطلاعت و تبعیت از فرامین معظم له، بر پایبندی به وظیفه الهی خود تاکید ورزیده و آمادگی خویش و همکاران پر تلاشم را برای هر گونه فداکاری و جانفشانی در جهت اعتلای امنیت کشور عزیزمان ایران اسلامی و استحکام بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و از تک تک همکاران عزیز و خانواده محترمشان بابت همه مجاهدت‌ها و همچنین ملت سرافراز ایران اسلامی که همواره یار و پشتیبان ما بوده اند تقدیر و سپاسگزاری داشته باشم.»

20102
کد خبر: 359219

وب گردی

وب گردی