تهران- ایسکانیوز: معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه دولت توفیقات زیادی را در یک سال گذشته کسب کرده، گفت: انتظار این است که مجلس با رای مردم همراهی بیشتری داشته باشد و با دولت تعامل مناسب تری داشته باشد.

معصومه ابتکار در ارزیابی اش از فعالیت یک ساله دولت گفت: دولت گامهای خیلی موثری برداشته در خیلی از زمینه ها دستاورد های زیادی داشته است.

معاونت رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست، تاکید کرد:مهار رکود، موفقیت درعرصه های بین المللی و بهبود مناسبات اقتصادی سبب شده که امید به آینده در کشور افزایش پیدا کند.

وی افزود:همچنین در برخی از شاخصه های محیط زیست ما شاهد بهبود وضعیت هستیم. مانند وضعیت هوای شهر های بزرگ که بهبود پیدا کرده است.

ابتکار تاکید کرد:دولت در همه زمینه ها تلاش کرده است که خیلی سریع،منسجم و هماهنگ عمل کند امیدواریم که پاسخ گوی انتظارات و مطالبات مردم باشیم.

وی تاکید کرد: تعامل بین قوا نیز از گذشته خیلی بهتر شده است.انتظار این است که مجلس بیشتر با رای مردم همراهی داشته باشد.

ابتکار گفت: مجلس به عنوان قوایی که با دولت در ارتباط مستقیم است می تواند با بهبود نوع ارتباط خود با دولت فضای آرامش ایجاد شده در کشور را تثبیت کند تا کشور در سایه آرامش ایجاد شده راه پیشرفت و ترقی را طی کند.در این حالت می توانیم عقب افتادگی های سالهای اخیر را جبران کنیم .
کد خبر: 39740

وب گردی

وب گردی