تهران-ایسکانیوز: علی جنتی پس از بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب دستور روشن شدن آثار بلاتکلیف نشر ققنوس در وزارت ارشاد  را داد اما با گذشت دو ماه از این دستور هنوز وضعیت آثار نشر ققنوس بلاتکلیف است.

احمد تهوری،مدیر روابط عمومی نشر ققنوس در گفت وگو با خبرنگار ادبیات ایسکانیوز با اعلام این موضوع گفت: به درخواست وزیر ارشاد نامه ای به معاونت فرهنگی این وزارت خانه ارسال کردیم که طی آن نامه، آثار بلاتکلیف نشر ققنوس معرفی شد و درخواست نشر مبنی بر اعلام وضعیت آثار بلاتکلیف نیز مطرح شد اما بعد از گذشت دو ماه پاسخی از وزارت خانه دریافت نکردیم.

وی در ادامه افزود: زمانی که آقای جنتی دستور دادند که این موضوع پیگیری شود، صالحی امیری،معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، گفت: "لیست این آمار را برای معاونت فرهنگی ارسال کنید تا ما در کمترین زمان این آثار را پیگیری کنیم." اما هنوز هیچ خبری نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که چه آثاری از نشر ققنوس در اداره کتاب و ممیزی ارشاد باقی مانده، گفت: ناشران از پاسخ دادن به این سوال هراس دارند و ما نیز از این ارائه این لیست مجبوریم خودداری کنیم، زیرا رفتار ارشاد قابل پیش بینی نیست و ممکن است بعد از ارائه این لیست به مطبوعات، وزارت ارشاد با ناشر سرِ ناسازگاری پیش بگیرد.
کد خبر: 40969

وب گردی

وب گردی