تهران- ایسکانیوز: ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شركت هاي توانمند در ساخت و بومی سازی قطعات هوایی حمایت به عمل می آورد.
ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی با ارایه فراخوان از شركت هاي توانمند در ساخت قطعات (تدوين فرآيندهاي ساخت و تست قطعه و ارائه يك نمونه عملياتي مطابق با استاندارد هاي مورد تاييد بهره بردار) موتورهوايي، اويونيك، بالگرد، پهپاد، هوانوردي عمومي،مديريت ترافيك هوايي و هواپيماي تجاري دعوت به همکاری کرد.
بنابر این گزارش، اين ستاد در نظر دارد جهت توليد فناوري و توسعه فعاليتهاي شركتهاي دانش بنيان در سطح ملي و بين المللي و پشتيباني از ناوگان هوايي كشور در سرفصل هاي موتورهوايي، اويونيك، بالگرد، پهپاد، هوانوردي عمومي،مديريت ترافيك هوايي و هواپيماي تجاري از شركتهاي توانمند در ساخت قطعات( تدوين فرآيندهاي ساخت و تست قطعه و ارائه يك نمونه عملياتي مطابق با استاندارد هاي مورد تاييد بهره بردار) حمايت به عمل آورد.
مجری موظف است شرح مشخصات طرح خود را در قالب یک پروپوزال که شامل موارد مشخصات کلی طرح، مشخصات مجری، تعريف مسئله، اهميت و ضرورت طرح، هدف و ماموريت يا ماموريت هاي طرح است و جدول زمانبندی و مراحل اجرای طرح با تعیین وزن فنی هر مرحله را به همراه مدارک و مستندات مربوطه برای هر مورد، با هماهنگی و تائید ناظر، تهیه و به صورت فیزیکی و نیز به صورت فایل الکترونیکی (لوح فشرده)، به دبیرخانه ستاد (www.iatdh.ir) ارسال کنند.
همچنین ارسال چكيده اقدامات انجام شده در خصوص طرح تا كنون، مشخصات فنی قطعه شامل شرح عملکرد، روشهای طراحی و ساخت، استانداردها، الزامات تست و تحویل گیری، مشخصات فنی قطعه شامل شرح عملکرد، روشهای طراحی و ساخت، استانداردها، الزامات تست و تحویل گیری، فهرست هزینه های ثابت طرح (از قبیل زیر ساخت، تجهیزات، ماشین آلات و...) و هزینه های متغیر طرح (از قبیل نیروی انسانی، مواد مصرفی و...) و اعلام هزینه نهایی نمونه سازی، دستاوردها و نوآوري هاي نهايي طرح از سوی مجری برای ستاد الزامی است.
ارسال مستندات نقش آفريني اقتصادي طرح، اقدامات انجام شده يا برنامه ريزي شده جهت تجاري سازي و ورود به بازار، معرفي نام عمومي و تجاري و كاربرد محصول طرح به صورت فیزیکی و... از دیگر شرایط بهره مندی از حمایت های این ستاد است.
ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از كليه علاقمندان به فعاليت در اين حوزه خواست كه طرح هاي خود را براي اين ستاد ارسال کنند.

کد خبر: 41193

وب گردی

وب گردی