تهران-ایسکانیوز: سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان گفت: مسابقات ارتش های جهان محک خوبی برای بازی های آسیایی اینچوان خواهد بود.

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندوی در گفت و گو با ایسکانیوز عنوان کرد: 25 مرداد میزبان مسابقات تکواندوی ارتش های جهان در تهران هستیم و تیم بانوان نیز در این دوره در 7 وزن شرکت می کند.

وی در مورد ترکیب تیم ملی در این مسابقات افزود: در این رقابت ها، فاطمه شعبانیا، سوسن حاجی پور، سمانه شش پری، شکرانه ایزدی، هانیه اخلاقی، فاطمه روحانی و اکرم خدابنده  به مصاف حریفان خود در اوزان مختلف خواهند رفت.

مداح در پیش بینی عملکرد تیم بانوان در رقابت های ارتش های جهان گفت: هیچ زمانی قول مدال نمی دهم؛ چرا که مسابقه را نمی توان پیش بینی کرد، با این حال  تلاشمان برای کسب موفقیت در این مسابقات خواهد بود، ولی هدف نهایی ما بازی های آسیایی اینچوان است.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در خصوص میزان امتیاز کسب سهمیه المپیک در رقابت های ارتش های جهان گفت: مسابقات تهران 10 امیتاز دارد، هر چند که تیم بانوان با توجه به این که به رقابت های کسب سهمیه اعزام نشده است ،خیلی از حریفانمان عقب است.

وی در خصوص تیم های حاضر در مسابقات ارتش های جهان در تهران عنوان کرد: همه تیم های شرکت کننده با ترکیب کامل نیامده اند فقط چین در 7 وزن شرکت کرده است.

مداح در خصوص بازی های آسیایی اینچوان گفت: میزبان بازی ها مهد تکواندو است و کار برای همه دشوار است، با این حال ما تلاشمان را برای رسیدن به موفقیت دنبال می کنیم.

 

 
کد خبر: 48402

وب گردی

وب گردی