دبیر اجرایی استارت آپ ویکند: پل ارتباطی دانشگاه با صنعت و بازار  برای جوانان را باید ایجاد کنیم

دبیر اجرایی رویداد جهانی استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد تهران غرب به ایسکانیوز گفت: تیم ها و ایده های برتر شرکت کننده در استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد تهران غرب به شرکت های ذی صلاح معرفی می شوند. ما باید این پل ارتباطی را برای آن ها ایجاد کنیم تا بتوانند به کار های خود ادامه دهند و به نوعی با این حرکت دانشجویان برای ادامه این راه دلگرم خواهند شد.

دکتر عزیزی سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد تهران‌غرب و دبیر اجرایی رویداد جهانی استارت آپ ویکند دانشگاه آزاد تهران غرب، درباره برگزاری این رویداد جهانی گفت: با برنامه ریزی هایی که از حدود شش ماه گذشته و با حمایت هایی که از طرف دانشگاه آزاد و وزارت ارتباطات انجام شد، 3 روز رویداد جهانی استارت آپ ویکند را برای اولین بار در سطح واحد های دانشگاه آزاد استان تهران با محوریت واحد تهران‌غرب برگزار کردیم.

عزیزی ادامه داد: براساس برنامه ریزی هایی که انجام شده بود و خوشبختانه خوب هم پیش رفت، افتتاحیه به خوبی با حضور وزیر ارتباطات و معاونینشان برگزار شد. پس از مراسم افتتاحیه با معرفی تیم ها دسته بندی اولیه انجام شد، سپس در روز دوم بر اساس تقسیم بندی های انجام شده این تیم ها بسته به حوزه و توانایی خود، شروع به کار کردند. در این دسته بندی ها 10 تیم 10 نفره تقسیم بندی شدند. و ایده های خود را مورد بررسی قرار دادند. در مرحله بعد ایده های برتر انتخاب و در روز سوم با معرفی سه تیم برتر جوائز اهدا به آن ها داده شد.

سرپرست معاونت علم و فناوری دانشگاه آزاد تهران‌غرب افزود: در طول این سه روز ما معرفی و پرورش ایده ها را انجام دادیم. بدین معناکه بر اساس تخصصی که شرکت کننده ها داشتند، ایده ها توسط مربیان تکمیل و به نوعی پرورش داده شد که این موضوع اصلی ترین قسمت این رویداد محسوب می شود.

دبیر اجرایی رویداد جهانی استارت آپ ویکند در ادامه گفت: نکته قابل توجه در این مسابقه این است که شرکت کنندگان فقط از دانشگاه های آزاد استان تهران نیستند و از شرکت های مختلف خارج از مجموعه دانشگاه هم در این رویداد شرکت داشته اند.

او در پایان درباره حمایت دانشگاه آزاد از تفرات و ایده های برتر گفت: حتما تیم ها و ایده های برتر به شرکت های ذی صلاح معرفی می شوند. ما باید این پل ارتباطی را برای آن ها ایجاد کنیم تا بتوانند به کار های خود ادامه دهند . به نوعی دلگرم شوند.

20101

کد خبر: 500023

وب گردی

وب گردی