شرکت  دانش آموزان در تشییع پیکر جانباختگان منا 

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی با حضور در مراسم تشییع پیکرهای مطهر جانباختگان حادثه خون‌بار منا، خشم خود را از بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود فریاد خواهند زد.

به گزارش ایسکانیوز دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همزمان با مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر جانباختگان حادثه منا گفت: عید قربان امسال قربانی گرفت و اسماعیل هایی که نه به اذن الهی و نه با چاقوی ابراهیم بلکه با دشنه بی‌تدبیری و ناشایستگی و ناتوانی جلادانی که سالهاست با پلیدان عالم دست‌شان به خون بی گناهان آلوده است، به مسلخ رفتند.
حامد علامتی گفت: بی‌تدبیری این قاصبان بیت‌الله الحرام در بروز این اتفاق غم بار در منظر آگاهان عالم، یادآور کشتار حجاج ایرانی در حدود سه دهه قبل است.
او ادامه داد: غاصبان بیت‌الله الحرام این روزها در مستی و جنون خود و تحت حمایت غارتگران عالم، مردم مظلوم یمن را نشانه رفته‌اند، غافل از اینکه مدتهاست، در باتلاق عذاب و مصیبت این رنج گرفتار شدند.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: این حادثۀ هولناک و فاجعه دلخراش زنگ خطری برای جهان اسلام و زنگ پایان عمر و آغاز سراشیبی تند و سقوطی خطرناک برای رژیم مزدور و مسلمان‌کش آل سعود است.
او در پایان ضمن تسلیت این مصیبت به ساحت حضرت بقیه‌الله (عج) و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و تمامی خانواده‌های داغدار و معزا گفت: از ملت همیشه در صحنه‌، آگاه و به ویژه دانش‌آموزان انجمن اسلامی به حضور گسترده در این مراسم با شکوه، دعوت می‌کنیم تا ضمن نمایش وحدت و اتحاد خود و تکریم و تجلیل از جایگاه این جانباختگان عزیز و اعلام همدردی با خانواده‌های داغدار ایشان، خشم مقدس و انقلابی خود را از کوتاهی و بی کفایتی رژیم آل سعود فریاد زنند .

105105

کد خبر: 500159

وب گردی

وب گردی