دو تخلف بزرگ در  باغ پرندگان تهران

مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه پیمانکار باغ پرندگان این استان در بهره‌برداری از این باغ دو تخلف عمده داشته است، از اجرای حلقه‌گذاری و نصب میکروچیپ بر گونه‌های این باغ از هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری شهر تهران، محمدهادی حیدرزاده در مورد باغ پرندگان تهران در خیابان هنگام، گفت: در بحث بهره‌برداری از باغ پرندگان پیمانکار تخلفات را انجام داده است.

او با بیان اینکه دو تخلف عمده در این مورد اتفاق افتاده است، گفت: اولین تخلف پیمانکار باغ پرندگان خرید و فروش گونه‌ها و ورود و خروج گونه‌ها بدون اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست بوده است؛ تخلف دیگر در مورد ایجاد یک کارگاه تاکسیدرمی غیرمجاز بوده که شهرداری در این بحث ورود کرده و برخوردهای لازم را با متخلفان انجام داده است.

مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه در موضوعات مربوط به گونه‌ها قرار شده لیست گونه‌ها به کمیته فنی سازمان حفاظت محیط زیست ارائه شود، گفت: گونه‌هایی که امکان دریافت مجوز دارند، به آنها مجوز می‌دهیم و در مورد گونه‌هایی هم که امکان ارائه مجوز برای آنها وجود ندارد، رهاسازی صورت می‌گیرد.

حیدرزاده با بیان اینکه کارگاه تاکسیدرمی غیرمجاز هم براساس صورت جلسه صورت گرفته جمع‌آوری شد، افزود: حلقه‌گذاری همه گونه‌ها نیز از هفته گذشته شروع شده و به تمام گونه‌هایی هم که باید میکروچیپ بزنند، میکروچیپ زده خواهد شد و شهرداری منطقه 4 به این موضوع ورود کرده است و باید از معاونت خدمات شهری منطقه 4 بخاطر همکاری خوبی که در این زمینه داشته تشکر کنم.

105105

کد خبر: 500895

وب گردی

وب گردی