رضایی: عملکرد خیلی ضعیفی مقابل عمان داشتیم

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: در حال حاضر تیم ملی پتانسیل خوبی دارد و با تمرکز بیشتر می تواند بهترین نتایج را بگیرد.

رحمان رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، در رابطه با بازی تیم ملی ایران مقابل عمان گفت: بازی را با دقت نگاه کردم و بازی خیلی،خیلی ضعیفی را تیم کی روش ارائه کرد. این دیدار واقعی نبود انگار بازیکنان خیلی مسابقه را جدی نگرفته بودند و بازی کاذب انجام می دادند.

او ادامه داد: این تیم پتانسیل خیلی خوبی دارد؛آنها بعداز دریافت گل تازه به خودشان آمدند و آن بازی که باید را انجام دادند.خیلی راحت می توانستیم پیروز میدان باشیم اما متأسفانه به تساوی رضایت دادیم و من فکر می کنم کی روش به این نتیجه راضی بود و از اول هم به دنبال تساوی می گشت.تیمی که الآن در اختیار کی روش است بازیکنان جوان،خوب و آماده ای دارد و به راحتی می تواند تیم هایی مثل عمان را شکست دهد، نمی دانم چرا در این بازی نمایش قابل قبولی نداشتند اما در کل تیم ،تیم خوبی است.

رضایی در ادامه در مورد خصوصیات اخلاقی کی روش و انتقاد ناپذیری او افزود :هرکس در این باره نظری دارد،اما این سوأل را باید از خودش پرسید.کی روش باید مسئولیت پذیر و انتقاد پذیر باشد.

این رفتارهای او باعث شده که تیم ملی در چهار-پنج سال اخیر پیشرفت چندانی نداشته باشد.همه ما سیستم بازی عمان را دیدم که چه پیشرفتی کرده بود.در آن مسابقه حتی نزدیک بود نتیجه را واگذار کنیم اما خداروشکر یک امتیاز گرفتیم.

مدافع اسبق تیم ملی در خاتمه خاطرنشان کرد: تعطیلی بیست روزه لیگ به خاطر تیم ملی کار درستی نیست،به هر حال باید از مربیان و مسئولان تیم های حاضر در لیگ برتر پرسید که آنها رضایت دارند یا نه؟!؟اگر لطمه ای به تیم هایشان نمی خورد،مشکلی هم برای تعطیلی لیگ وجود ندارد.

604/601

کد خبر: 501101

وب گردی

وب گردی