نیکوکاران چهل و سومین برگ از  فعالیت آسایشگاه کهریزک را ورق زدند

همایش تجلیل از نیکوکاران موسسه کهریزک با محوریت تجلیل از نیکوکارانی که در توسعه و شکل گیری این مجموعه  نقش مهمی داشتند برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز همایش بزرگ نیکوکاران آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور جمعی از نیکوکاران کهریزک و مسئولان این مجموعه در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین با هدف تجلیل از نیکوکاران برگزار شد.

در این همایشحسین نحوی نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور ،عبدالرحیم شهسواری قائم مقام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور ، دکترمنوچهر قارونی، احد عظیم زاده و.... حضور داشتند و اجرای برنامه بر عهده مجری قدیمی گیتی خامنه بود .

در این مراسم دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک با اشاره به سهم زیاد نیکوکاران گفت : امروز در این مکان گرد هم آمدیم تا 43 سال دفتر زندگی کهریزک و اهالی آن را مرور کنیم و بدانیم که حضور مادی و معنوی نیکوکاران بوده تا خانه 1750 مددجوی سالمند ، معلول و بیمار مبتلا به ام اس آباد و برقرار شود.

در ادامه مراسم دکتر منوچهر قارونی متخصص قلب و عروق و استاد دانشگاه تهران که 30 سال سابقه حضورداوطلبانه و درمان مددجویان کهریزک را در کارنامه خود دارد گفت: برخی کهریزک را محل نگهداری و برخی دیگر بهشت می نامند اما من قدم را از همه معادلات فراتر گذاشته و این سرا را دانشگاه انسانیت می نامم که به خوبی می تواند منیت ها را از هر شخصی دور کرده و او را به راهی آورد که شایسته وجودی اوست .

در این همایش از 31 نیکوکار برجسته آسایشگاه خیریه کهریزک که در توسعه و شکل گیری این مجموعه نقش مهمی داشتند تجلیل شد.

نیکوکاران ضمن اخذ لوح و تندیس ، نقاشی خود را که توسط هنرمندان برجسته کشور بر بوم نقاشی نقش بسته بود دریافت کردند.

در پایان این همایش به 5 تن از مددجویان آسایشگاه که در زمینه های گوناگون افتخارات فراوانی برای آسایشگاه کسب کرده بودند لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

گفتنی است تمامی هزینه های مربوط به این همایش توسط نیکوکاران انجام شده بود.

شهلا کاویانی – سرویس اجتماعی

105105

کد خبر: 501488

وب گردی

وب گردی