«استیو جابز» چهره کیت وینسلت را دگرگون کرد

کیت وینسلت در فیلم جدیدش «استیو جابز» با قیافه ای که هیچ شباهتی به خودش ندارد ظاهر شده است.

به گزارش ایسکانیوز، تا حالا دیگر عادت کردیم که ببینیم کیت وینسلت در فیلم‌هایی که بازی می‌کند کاملا در قالب شخصیت‌هایش ناپدید شود اما در فیلم «استیو جابز» این بازیگر برنده جایزه اسکار بزرگترین تغییر فیزیکی خود از زمان بازی کردن نقش دوست مو آبی جیم کری در فیلم «طلوع ابدی یک ذهن پاک» را تجربه کرده است.

وی در تجربه جدیدش در نقش جوآنا هافمن رییس بازاریابی مک‌اینتاش، وینسلت از کلاه‌گیس خرمایی، عینک‌های بیش از حد بزرگ و لباس‌های کهنه مخصوص زمان خود (داستان فیلم در سه مرحله در سال‌های ۱۹۸۴، ۱۹۸۸ و ۱۹۹۸رخ می‌دهد) استفاده می‌کند.

حالا باید دید وینسلت از کدام یک از قیافه‌هایش در فیلم‌ها بیشتر خوشش می‌آید؟ او در مصاحبه با یو‌اس‌ای تودی در فستیوال فیلم نیویورک گفت نمی‌تواند انتخاب کند: «راستش را بگویم من همه‌شان را دوست داشتم و فوق‌العاده بودند. به هر حال من در این فیلم نسبت به قیافه‌ای که در زندگی واقعی دارم بسیار متفاوت هستم اما در هر یک از آن بازه‌های زمانی خیلی قیافه‌ام متفاوت است: ۱۹۸۴ خیلی با ۱۹۸۸ فرق دارد و بعد هم از ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۸ خیلی تفاوت وجود دارد. خودم این احساس را داشتم که فاصله بین ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۸ از همه بیشتر بود چون شخصیت من از به نوعی هیپی بودن در دهه ۱۹۸۰ به زنی بزرگتر و بسیار بیشتر شبیه به یک مادر تغییر می‌کند. من می‌خواستم در بخش سوم داستان این احساس منتقل شود چون فکر می‌کنم رفتار شخصیت من نسبت به استیو در بخش سوم بیشتر از همیشه مادرانه است و به همین دلیل با عقل جور درمی‌آمد که او را با لباس‌ها و موهایش هم مسن‌تر کنیم تا خیلی دقیق‌تر این احساس ارایه بشود. اما اینکه توانستم خیلی بیشتر از حالت معمول در پروسه انتخاب کردن و درست کردن مو و آرایش و کمی هم لباس‌های او شرکت داشته باشم خیلی دوست‌داشتنی بود.»

از همین حالا تقریبا قطعی است که هم‌بازی وینسلت یعنی مایکل فسبندر برای نقش‌آفرینی‌اش در فیلم «استیو جابز» نامزد دریافت جایزه اسکار خواهد شد. آیا وینسلت هم می‌تواند یک نامزدی اسکار دیگر به لیست افتخاراتش اضافه کند؟ پاسخ این سوال را می‌توان بعد از تماشای فیلم داد که در حال حاضر در شهرهای نیویورک و لس‌آنجلس پخش می‌شود و از روز بیست و سوم اکتبر به طور جامع اکران خواهد شد.
503

کد خبر: 501498

وب گردی

وب گردی