مراسم جشن دانشجویان جدید الورود دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد

مراسم جشن و جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با حضور هیات رئیسه و جمعی از دانشجویان جدیدالورود در تالار حافظ این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین دکتر انصاریان ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان خواستار توجه ویژه دانشجویان به فریضه انسان ساز نماز شد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان کرمان همچنین با برشمردن وظایف دانشجویان در زمان تحصیل ادامه داد: جایگاه دانشجو و علم و دانش در جامعه بسیار با ارزش ومهم است که راز موفقیت بسیاری ازمردان بزرگ در طلب کسب علم ودانش اندوزی تحقیق و پژوهش است و هیچ وقت دست از مطالعه برنمی داشتند.

وی از دانشجویان خواست در کنارتحصیل و دانش افزایی به کارهای فرهنگی و کسب معرفت نیز توجه داشته باشند، چراکه برای دست آوردن تقوا باید از امور مادی پرهیز کنند.

دکتر علی حمزه ای معاونت فرهنگی دانشجویی واحد کرمان نیز با برشمردن بخشهای مختلف این حوزه وظیفه خود و همکارانش را در تامین وضعیت رفاهی دانشجویان دانسته و افزود: بخشهای مختلف این حوزه از سلف سرویس و خوابگاه گرفته تا امور مشمولین و مرکز مشاوره و سرویسهای دانشجویی برای تامین رفاه شما عزیزان تدارک دیده شده است.

دکتر محمدمهدی فروغی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دیگر سخنران این جلسه بود. وی در سخنانی با تشریح موفقیت های یک دانشجو اظهار داشت: دانشجو زمانی موفق خواهد بود که روحیه پرسش و تحقیق گرانه داشته و با به چلش کشیدن مباحث کلاس،همت و تلاش بلند در امر مطالعه داشته باشد.

وی بهترین و زیباترین فصل زندگی برای رسیدن به مدارج عالی و ارتقاء کسب علم و دانش را دوران دانشجویی دانسته و افزود: وقت شناسی و مدیریت کردن زمان یکی از بزرگترین رازهای موفقیت شما عزیزان است.

سرهنگ اسماعیلی از مسئولان حوزه اجتماعی نیروی انتظامی نیز در سخنرانی با موضوع فضای مجازی فرصتها و تهدیدها به بیان نکات مهمی پیرامون این موضوع پرداخت.

شایان ذکر است این برنامه با اهدای بسته فرهنگی و 14 هزینه سفر زیارتی به مشهد مقدس و اجرای برنامه های شاد و متنوع با حضور هنرمندان برجسته استان، به پایان رسید.

20101

کد خبر: 501550

وب گردی

وب گردی