تیراندازی به هیات عزاداری  در دزفول 2 کشته و 2 زخمی به جا گذاشت

شامگاه جمعه تیراندازی به هیئت عزاداران حسینی در شهرستان صفی آباد دزفول منجر به کشته شدن ۲ نفر و مجروح شدن ۲ نفر دیگر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از منابع محلی فرماندار دزفول تأئید خبر کشته شدن ۲ نفر از عزاداران دزفولی در صفی آباد این شهرستان گفت: ۲ نفر دیگر از عزاداران این هیئت مجروح شدند که در حال حاضر به بیمارستان منتقل شدند.

او افزود: بعد از این حادثه بلافاصله تحقیقات انجام شد تا ضاربان دستگیر شوند.

حبیب الله آصفی تأکید کرد: با توجه به اینکه ضاربان هنوز دستگیر نشده اند از همشهریان تقاضا می‌شود در این باره به اظهار نظرهای غیر رسمی توجهی نکنند.

این حادثه حوالی ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه جمعه شب زمانی اتفاق افتاد که چند نفر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری پژو و دو نفر موتور سوار محل تکیه هیات عزاداری قمر بنی هاشم شهر صفی آباد را به رگبار بستند.
او گفت: حسین کریمی یگانه با ۲۸ ساله و بهمن رضایی ۲۵ ساله در بیمارستان جان باختند و کاظم بختیاری و امین جلیل اسلام نیز از ناحیه زانو تیر خورده و تحت درمان هستند.

همچنین سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان دقایقی پیش در گفتگو با خبر بامدادی رادیو ایران در خصوص حادثه تیراندازی به یکی از هیات های عزاداری در دزفول گفت: بلافاصله پس از این حادثه با حضور نیروهای انتظامی جزییات آن در دستور کار قرار گرفته است که پس از بررسی های لازم در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

سردار اسحاقی با تائید کشته شدن دو نفر از شهروندان صفی آبادی گفت:اخبار و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
او با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی صحیح برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی تاکید کرد:جزئیات این حادثه باید از مبادی رسمی پیگیری و اعلام شود و شهروندان خوزستانی از انتشار هرگونه شایعه و اخبار غیرموثق پرهیز کنند.

در این رابطه معاون اجتماعی ناجا خوزستان نیز آخرین جزئیات تیراندازی به تکیه عزاداری در صفی آباد دزفول را اعلام کرد.

سید رحمان موسوی به تسنیم گفت: جزئیات و عوامل حادثه تیراندازی در منطقه صفی آباد دزفول در دست بررسی است.

او افزود: متاسفانه دو نفر از مردم این منطقه در اثر تیراندازی کشته شده اند اما علل و عوامل و انگیزه‌های حادثه در دست پیگیری است.

وی ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی صحیح و دوری از نشر اکاذیب گفت: به زودی اطلاعات لازم این حادثه از طریق رسانه‌های معتبر گفته می‌شود بنابراین از مردم عزیز استان می خواهیم به شایعات توجه نکنند.

معاون اجتماعی فرماندهی ناجا خوزستان همچنین بر برخورد با شایعه سازان که در فضاهای مجازی دست به ترویج شایعات می‌زنند تاکید کرد.

105105

کد خبر: 502065

وب گردی

وب گردی