تالیف کتاب اصول جامع مقاله نویسی توسط دانشجوی واحد علوم و تحقیقات

کتاب اصول جامع مقاله نویسی روش های کلیدی مقاله نویسی  و اصول پروپوزال نویسی در دو جلد توسط دانشجوی دکتری واحد علوم و تحقیقات تالیف شد.

به گزارش ایسکانیوز، راهب عارفی مینا آباد دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی این واحد دانشگاهی کتاب اصول جامع مقاله نویسی روش های کلیدی مقاله نویسی و اصول پروپوزال نویسی را در دو جلد با همکاری رقیه خانمحمدزاده و به همت نشر راشدین تالیف و به چاپ رساند.

شیوه ارسال مقاله علمی پژوهشی برای مجلات داخلی، فهرست مجلات معتبرISI وISC مورد تایید وزارت علوم، طبقه بندی مجلات معتبر ایران مورد تایید وزارت علوم و فناوری مجلات ISC ، مبانی مقاله نویسی، روش تحقیق و پروپوزال نویسی با رویکردی بر مقالات ISI، گزارش پژوهشی، چگونه یک مقاله ISI ارزیابی می شود، و جستجوی پیشرفته مطالب علمی در پایگاه های اطلاعاتی آنلاین سرفصل های این دوجلد کتاب را تشکیل می دهند.

این کتاب دو جلدی، شامل مجموعه نکات کاربردی در خصوص نگارش، تنظیم، چاپ و ارسال مقالات به مجالات داخلی و خارجی است.

براساس این گزارش، هدف از تالیف و انتشار این کتاب، کمک به مقاله نویسان با توجه به اهمیت میزان انتشارات علمی دانشجویان، پژوهشگران، دانشگاه ها و کشور ، تبادل یافته های علمی و راهیابی به مقطع دکتری عنوان شده است.

لازم به ذکر است، در تالیف کتاب اصول جامع مقاله نویسی روش های کلیدی مقاله نویسی و اصول پروپوزال نویسی ، اکرم امیری سنجانی نیز همکاری داشته است.

20101

کد خبر: 502531

وب گردی

وب گردی