دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار سرآمد و دارای جایگاه ویژه ای است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود دامپزشکی واحد گرمسار گفت: هم به لحاظ امکانات و تجهیزات، هم به لحاظ علمی، دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار سرآمد ودارای جایگاه ویژه ای است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود دامپزشکی واحد گرمسار گفت: هم به لحاظ امکانات و تجهیزات، هم به لحاظ علمی دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار سرآمد ودارای جایگاه ویژه ای است.
وی ضمن خیرمقدم به فرزندان عزیز اسلامی که دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را برای تحصیل و کسب علم ودانش انتخاب کرده اند گفت: هدف از تاسیس دانشکده دامپزشکی، تربیت دامپزشکان متعهد وکارآمد جهت خدمت در عرصه بهداشت عمومی و سلامت جامعه است.

دکتر میرساردو با اشاره به اینکه در گذشته دختران اجازه تحصیل در رشته دامپزشکی را نداشتند افزود: خوشحالیم اکنون دختران هم می توانند در رشته دامپزشکی تحصیل کنند و در این رشته که یکی از رشته های علمی و بسیار مهم است از پتانسیل دختران نیز استفاده شده و مطمئناً توانمندی آنها کمتر از پسران نخواهد بود.
سرپرست واحد گرمسار افزود: خداوند انسان را به زیور دانایی، عقل و خرد آراسته و همین زیور عقل و دانایی وخرد و همت شما فراگیری علم ودانش در این دانشگاه را برای شما رقم زده و با قدرت تصمیم گیری، آگاهی و دانش، رشته دامپزشکی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را انتخاب کرده اید.
وی با اشاره به پذیرش 11 نفر از فارغ التحصیلان دامپزشکی واحد گرمسار در دوره های تخصص گفت: دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار در بین دانشکده های دامپزشکی ایران با بهره مندی از اعضاء هیات علمی برجسته که به لحاظ علمی دارای جایگاه بالایی هستند و امکانات و تجهیزاتی که فراهم شده سرآمد ودارای جایگاه ویژه ای است.
دکتر میرساردو افزود: شما دامپزشکان رسالت عظیمی بر عهده دارید و تربیت خواهید شد که سلامت انسان ها و حیوانات را تضمین کنید و باید قدر و جایگاه رشته دامپزشکی را بدانید.
در ادامه معاونین آموزشی، اداری مالی، پژوهش و فناوری و فرهنگی و دانشجویی به معرفی قوانین و وظایف حوزه های دانشگاه پرداخته و به سئوالات دانشجویان جدید این دانشکده نیز پاسخ گفتند.

در این جلسه رئیس دانشکده، مدیر گروه، جمعی از اساتید، و دانشجویان جدیدالورود نیز حضور داشتند.

20101

کد خبر: 502645

وب گردی

وب گردی