ابلاغ آیین‌نامه نحوه حمایت مالی از کانون‌های فرهنگی، هنری، ادبی و دینی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ آیین ‌نامه نحوه تخصیص بودجه فعالیت و حمایت مالی از کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ادبی و دینی - مذهبی دارای مجوز دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید طه هاشمی، هدف از صدور آیین‌نامه مزبور را توزیع متوازن بودجه عملکردی متناسب با برنامه هر کانون، ایجاد رقابت میان کانون‌ها و جذب دانشجویان به فعالیت‌های گروهی برشمرد.

او اظهار کرد:‌ کانون‌های دانشجویی بر اساس شاخص‌ها و معیارهای تعیین‌شده و کسب امتیازهای لازم، ارزیابی می‌شوند و به همین منظور کمیته‌ ارزیابی در هر واحد یا مرکز دانشگاهی تشکیل می‌شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: میزان حداقل و حداکثری برای بودجه فعالیت کانون‌ها در نظر گرفته شده است که به ازای اجرای هر برنامه یا تولید کانون و میزان امتیاز به هر کانون دارای مجوز اختصاص می‌یابد.

هاشمی اضافه کرد: «معاونان دانشجویی و فرهنگی واحدها موظفند نسبت به اطلاع‌رسانی بخشنامه به دانشگاهیان به ویژه دانشجویان اقدام کنند و ابعاد مختلف اجرای بخشنامه، نتایج حاصله و پیشنهادهای خود را به اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی - اداره کانون‌های فرهنگی و اجتماعی منعکس کنند.»

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با ابراز امیدواری برای اینکه بخشنامه مزبور بتواند تسهیل‌کننده فعالیت کانون‌های دانشجویی باشد،افزود : قرار است در آینده‌ نزدیک، سامانه کانون‌های دانشجویی راه‌اندازی شود.

آیین‌نامه نحوه تخصیص بودجه فعالیت و حمایت مالی از کانون‌های دانشجویی از طریق سایت معاونت اداری و مالی دانشگاه www.edarimali.ir و همچنین سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی www.farhangi.iau.ir در دسترس است.

20101

کد خبر: 502664

وب گردی

وب گردی